“Utmärkt”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

19 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
“Utmärkt”
Omdömet skrevs 26 maj 2018 för en vistelse i maj 2018

En fantastisk lägenhet i detta boende. Bra utrustad. Trevlig personal. Fantastisk utsikt över Vinci och gångavstånd till staden med museum och restauranger. Härlig pool i lantlig miljö
Mycket nöjda över vistelsen

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 26 2018
Thank you for such a great review.
I am glad you liked the apartment and the location and that you had a good Holiday. Hope to see you again soon here in Vinci
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera