Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 3 maj 2018

Enkelt hotell som ligger nära allt. Tyvärr även väg och järnväg med en del störningar. Vi hade ett litet trebäddsrum, ok för två nätter men inte mer. Frukosten ok men enkel. Kaffet och mjölken i termosarna var inte varmt när vi kom ner till frukosten, men det gjorde inget för vi kunde ju få nygjord cappuchino.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack Karl-Johan E
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Enkelt hotel med väldigt trevlig personal. Vi bodde 2 nätter i ett familjerum med våra 3 barn (4,8 och 10 år), vilket fungerade bra. Bra pris med enkel frukost inkluderad. Hotellet ligger på gångavstånd (ca 2 km) från flygplatsen och centrum. Det ligger nära en väg och tågstationen, men det var lite trafik när vi var där så det var ok.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack samalo1
Omdömet skrevs 28 juli 2015

Rummen var väldigt enkla, hotellet låg nära väg och järnväg men ganska lite trafik då vi var där. Låg där bara en natt och det räckte, Frukosten var okej. Personalen var trevlig och hjälpte till med parkeringsplats på gatan.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Svedman
Omdömet skrevs 3 oktober 2014

Centralt, nära till allt i Pisa. Rent,mysigt,hemtrevligt familjehotell. Dygnetruntservice. Personalen är mycket serviceinriktad , trevlig atmosfär. Mycket prisvärt! Jag kommer att rekommendera mina vänner detta hotell.

Datum för vistelsen: september 2014
Tack 735piaj
Omdömet skrevs 1 september 2014

Hotellet ligger bra till, nära flygplats, granne med Centralstationen, torg och restauranger. Rummen är helt okej, vissa med eget badrum och balkong. Mysig liten restaurang med bra frukost och supertrevlig personal. Skulle absolut besöka hotellet igen!

Datum för vistelsen: augusti 2014
Tack Evelina H