Omdömet skrevs 3 augusti 2017

* Hotellets allmänna utrymmen är i gott skick och bra standard.

* Rummet var rymligt och hade samtliga väsentliga funktioner som kan väntas.

* Läget är hyfsat centralt och lugnt med egen parkering, det tar ca 15-20 min att gå till
lutande tornet i Pisa.

* Frukosten får en 2 av 5 i betyg.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Jonny S
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Bra geografiskt läge, lugnt med bra parkering för egen bil och nära Pisa mest intressanta sevärdheter. Snygg foajé med trevlig och serviceinriktad personal. Inte så många restauranger i hotellet närhet så vi åt i hotellets restuarang med den var ganska stel och tråkig, bättre att gå upp i centrum av Pisa och äta istället. Rummet var bra.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Dan R
Omdömet skrevs 18 juli 2016

Enligt mig var detta hotell inte bra. Jag är van vid hostel och mindre trevliga ställen, så jag är inte kräsen. Men för detta pris ska det vara bättre! Väldigt slitet, ganska ofräsch hotell.. Kändes sunkigt och smutsigt. Enda bra var personalen som var otroligt trevliga och service-minded!

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack dr-dmcr
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Inte långt till sevärdheten "lutande tornet". Helt okej frukost. Flygtransfern som hotellet erbjuder var under vissa tider. Det blev billigare att ta taxi för fyra personer. Tågen kan vara lite störande för vissa rum. Kan tänka mig att bo där en gång till.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack mamagreek2014
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bra och fräscht hotell med bra läge. 10 min gångavstånd till lutande tornet och början av centrum. 5 min gångväg till tågstationen vi åkte ifrån till cinque terre och till florens.
Nattportiern kunde vara lite mer upplysande och frukosten var inte av bästa klass men över huvud taget helt ok.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Cina60