Kostnadsfri avbokning till den 28/07
NH Pisa(Pisa)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 127 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 134 US$/natt.

Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 288 US$/natt.

Pisaland(Pisa)(Mycket prisvärt!)
1 041 US$
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Bra geografiskt läge, lugnt med bra parkering för egen bil och nära Pisa mest intressanta sevärdheter. Snygg foajé med trevlig och serviceinriktad personal. Inte så många restauranger i hotellet närhet så vi åt i hotellets restuarang med den var ganska stel och tråkig, bättre att gå upp i centrum av Pisa och äta istället. Rummet var bra.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Dan R
Omdömet skrevs 18 juli 2016

Enligt mig var detta hotell inte bra. Jag är van vid hostel och mindre trevliga ställen, så jag är inte kräsen. Men för detta pris ska det vara bättre! Väldigt slitet, ganska ofräsch hotell.. Kändes sunkigt och smutsigt. Enda bra var personalen som var otroligt trevliga och service-minded!

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack dr-dmcr
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Inte långt till sevärdheten "lutande tornet". Helt okej frukost. Flygtransfern som hotellet erbjuder var under vissa tider. Det blev billigare att ta taxi för fyra personer. Tågen kan vara lite störande för vissa rum. Kan tänka mig att bo där en gång till.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack mamagreek2014
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bra och fräscht hotell med bra läge. 10 min gångavstånd till lutande tornet och början av centrum. 5 min gångväg till tågstationen vi åkte ifrån till cinque terre och till florens.
Nattportiern kunde vara lite mer upplysande och frukosten var inte av bästa klass men över huvud taget helt ok.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Cina60
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Tråkiga rum med usel Wi-Fi, fungerade i princip bara inne på toaletten på rummet. Hårda sängar. Frukosten var bra och det fanns mycket att välja på. Ända fördelen är att det är nära till Lutande tornet.
Godkänt men inte det där 'lilla extra".

Bodde här: juli 2015
Tack Magica30
Grand Hotel B, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Bonanno, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2015

Dear client,
I am sorry wifi did not work well.
We had a web crash for two days but we have fixed it again.
Hoping to see you soon,
best regards