Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Inte långt till sevärdheten "lutande tornet". Helt okej frukost. Flygtransfern som hotellet erbjuder var under vissa tider. Det blev billigare att ta taxi för fyra personer. Tågen kan vara lite störande för vissa rum. Kan tänka mig att bo där en gång till.

Bodde här: juni 2016, reste med vänner
Tack mamagreek2014
Omdömet skrevs 10 juni 2016 från mobil enhet

Bra och fräscht hotell med bra läge. 10 min gångavstånd till lutande tornet och början av centrum. 5 min gångväg till tågstationen vi åkte ifrån till cinque terre och till florens.
Nattportiern kunde vara lite mer upplysande och frukosten var inte av bästa klass men över huvud taget helt ok.

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Cina60
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Tråkiga rum med usel Wi-Fi, fungerade i princip bara inne på toaletten på rummet. Hårda sängar. Frukosten var bra och det fanns mycket att välja på. Ända fördelen är att det är nära till Lutande tornet.
Godkänt men inte det där 'lilla extra".

Bodde här: juli 2015
Tack Magica30
Grand Hotel B, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Bonanno, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2015

Dear client,
I am sorry wifi did not work well.
We had a web crash for two days but we have fixed it again.
Hoping to see you soon,
best regards

Omdömet skrevs 20 maj 2015

Grand hotel Bonanno är ganska centralt placerat med ca 10 min gångväg till lutande tornet. Rummen och dess städning är mycket bra. Frukost är också bra med både varm och kall mat. Glutenfritt bröd finns tillgång till. Hotellet har även en välbesökt restaurang. Personalen i matsalen är mycket trevlig. Hotellet motsvarar fyra stjärnor.

• Bodde här: maj 2015, reste med vänner
2  Tack Owe G
Grand Hotel B, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Bonanno, svarade på det här omdömetSvarade 22 maj 2015

Dear Sir,
thank you so much for your nice review.
We are glad you appreciated the stay with us and we hope to see you soon.
best regards,

Omdömet skrevs 29 april 2015 från mobil enhet

Om läget är viktigt ska man inte välja detta hotell. För att nå de livligare delarna av Pisa kring centralstationen och norrut krävs långa promenader genom tråkiga och trista kvarter. Personalen talar hellre i telefon än med gästerna. Annars rent och snyggt.

Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Göran G
Grand Hotel B, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Bonanno, svarade på det här omdömetSvarade 27 maj 2015

Dear Sir,
we are very sorry to read this review.
as for the location, most people say that it is very great due to the distance from the leaning tower (only 800 mt);
As for the reception staff, we personally give you our apologizes and we can only say that maybe they were frosty and offhand because the reception staff usually works under pressure. This is not a good excuse, we know, but please understand that sometimes it can happen. We assure you that it is not a habit.
Thank you for the compliment about the order and the clean spaces.
We are sure that your review will help us to increase our quality about hospitality.
Hope to see you soon again, thanks a lot and best regards