“Mycket uppskattat ”

San Domenico Italian Bistrot
Rankad som nr 26 av 999 Restauranger i Pisa
Kök: Amerikanskt, Från Medelhavet, Brew Pub
Omdömet skrevs 3 maj 2019 från mobil enhet

Mycket bra mat, snabb service, trevlig personal. Har man möjlighet då måste man prova denna mysiga lilla restaurang. Säkrast att boka innan, kan göras på nätet.

Datum för besöket: maj 2019
Tack 426christerg

Omdömet skrevs 26 oktober 2018

Vi möttes av en väldigt mysig lokal av hovmästarinnan och blev erbjudna ett bord trots att vi inte hade hade bokat. Vi beställde en platta med antipasti och en flaska av en av de billigare vinerna i deras vinlista. Både maten och vinet var en upplevelse av högsta klass! Vi åt riktigt långsamt för vi ville inte att det skulle ta slut! Under tiden vi åt var servicen diskret och på topp. När vi frågade efter info om det vi åt fick vi den till oss på ett ödmjukt och proffsigt sätt. Efterrätten beställdes och satte verkligen pricken över i! Så otroligt gott! I menyn stod det att det bästa betyget som restaurangen och deras personal kunde få var att man kom tillbaka och det garanterar vi att vi kommer att göra när vi återvänder till Pisa. Det går inte att skriva en tillräckligt bra recension om denna lilla, lite undanskymda, pärla i Pisa, men vi hoppas att ha förmedlat de vi upplevde!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Malorano
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Letade efter en ristorante bland alla caféer utmed gågatan. Hittade då denna lilla pärla väl dold in på gården bakom butikerna. De ligger en klass över de restauranger som ligger på andra sidan floden, men har samma pris. Riktar inte in sig på turister utan deras grej är goda smaker presenterade med finess. Buffelmozzarella med ugnsbakade färska fikon och körsbärstomater. Det är ljuvligt gott när råvarorna är av så här hög klass.

Datum för besöket: juli 2018
Tack torbj_rnk926
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Missa inte denna juvel bland alla restauranger i Pisa. Mat av högsta kvalitet som tillagats med känsla. Vi åt förrätt, varmrätt och dessert och allt var en upplevelse utöver det vanliga. Restaurangen var lite svår att hitta men helt klart värt besväret. Även servicen och bemötandet var av högsta klass.

Datum för besöket: april 2018
Tack Karin F
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Liten och intim restaurang med mat och service i världsklass. Vi åt risotto med päron, gorgonzola och grappa samt pappardelle med vildsvinsragu. Maten var helt fantastisk, och likaså personalen. Vi blev dessutom rekommenderade ett underbart rödvin av den trevliga servitrisen. Hit går jag definitivt igen!

Datum för besöket: juli 2017
Tack 574elinm

Resenärer som tittade på San Domenico Italian Bistrot tittade också på

Pisa, Province of Pisa

Besökt San Domenico Italian Bistrot? Berätta vad du tyckte!