Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com80 US$
Priceline79 US$
Travelocity80 US$
Orbitz.com80 US$
eDreams74 US$
Omdömet skrevs 17 maj 2019

Hotellet ligger nära Central Stationen och 5 minuten med taxi från flygplatsen. Det är ett enkel men trevlig hotell med det man behöver för en city semester. Rummen är ren och tyst för att vara i stan och badrummen fräsch. Bra hjälp i receptionen med taxi bokning till flygplatsen en tidigt morgon.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack marcelavisser
HotelTerminusPlaza, The Reception desk på Hotel Terminus & Plaza, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2019

God kväll, tack för din utvärdering

Omdömet skrevs 26 oktober 2016 från mobil enhet

Flög med Ryan air och en taxi kostade ca 12 euro från flygplatsen, hotellet hade trevlig personal och var rent. Frukosten är standard, cappuccinon var mycket bra.
Hotellet är ett mycket bra val för vidare färd dagen efter eller efter någon dag i Pisa.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Knodden_74
Omdömet skrevs 8 oktober 2016 från mobil enhet

Bra läge nära Centralstationen! Smidigt när man ska åka vidare. Helt ok frukost. Inte på svensk nivå såklart men duger för att vara Italien.

Nära centrum med shoppinggata och restauranger, lite längre till tornet.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack johannajohanna760
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Vi bodde här faktiskt en hel vecka och rummet var helt OK. Bra AC och mörkläggningsgardiner samt var det tyst. Luktade kanske lite illa i badrummet men det blir lätt så när det inte finns fönster. Nära tågstation och busstationen och en del bra restauranger runt hörnan. Kan rekommendera detta hotell

Rumstips: rum 306 var mycket bra låg mot gatan men det var mycket tyst och bra AC
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Yllivompan
Omdömet skrevs 4 oktober 2014

Stannade en natt, åkte sedan vidare på morgonen. Hotellet ligger nära stationen, tog ca 5 min att gå dit. Även gångavstånd till lutande tornet, ca 25 min. Området runt hotellet var inte speciellt trevligt. Rummet var rent och fint. Bra hotell för övernattning innan tågresa.

Datum för vistelsen: september 2014
  • Restyp: Reste ensam