NH Pisa(Pisa)
NH Hotels
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 154 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Bar/lounge
Hotel Pisa Tower(Pisa)
Kostnadsfri avbokning till den 22/07
Kostnadsfri avbokning till den 26/07
Boka nu, betala på plats
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 234 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 136 US$/natt.

Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 338 US$/natt.

1 047 US$
Omdömet skrevs 19 september 2016

vart rum och duschrum var nyrenomerat. obs ganska lyhört. lakan och handdukar byts varje dag. hygienartiklar omyggmaskin finns pa rummet.
en härlig liten patio med spa och bar för nattfösaren,
frukosten helt ok med fruktsallad av färska frukter.
personalen urtrevliga och hjälpsamma.
ta med myggspray.
ta god tid pa er till flygplatsen. om det regnar kan man fa vänta pa en taxi fran hotellet upp till en timme.
säkerhetskontrollen till flyget ca 20-30 minuter

Tips för att välja rum: för rökare finns det rökrum
  • Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack monicaandersson
Omdömet skrevs 18 november 2015 från mobil enhet

Ett helt okej hotell med gullig personal. Det har allt som krävs för femstjärnigt men känns rent allmänt som kanske fyra. WiFin verkar bero på vilket rum man får, i vårt var den helt okej. "Mini baren" som ingår hade vatten o två läsk, vilket var en liten besvikelse. Välkomstdrinken var en fin tanke men min mans "skumpa" togs från en redan öppnad flaska o var tyvärr avslagen. Hade vi klagat är jag dock övertygad om att vi fått ny o säkert nått extra då personalen verkar väldigt mån om att gästerna ska trivas.
Inget lyxhotell helt enkelt, men mysigt, prisvärt och absolut värt ett besök.

Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Annika F
Omdömet skrevs 14 maj 2015

efter fyra nätter kan vi konstatera
Fem stjärnor på dörren
fyra stjärnor för komforten
tre stjärnor för frukosten
fem stjärnor för att vi kunde får ett eget lysande middagsarrangegemang
Bra generell servicenivå

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack Ulf H
Omdömet skrevs 13 april 2015 från mobil enhet

Härligt litet fint och mysigt hotell med ypperlig service. Hotellrummet blev städat och sängarna bäddade varje dag, frukosten var till belåtenhet. Detta hotellet ligger i närt avstånd till det mesta. Synd bara att de inte gjort rent jacuzzin. Vi kommer definitivt tillbaka!

Bodde här: april 2015, reste med vänner
Tack Ingela P
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 augusti 2011

Vi bodde en natt under vår bröllopsresa.
Vi anlände kl. 00.30 på natten och hotellet gav oss en flaska champagne!
De har som standard att minibaren är gratis.
Man betalar bara om man vill ha något extra.
Härlig frukost med kaviar, ost, kaka etc. Allt var fräsch och läckert!
Det var rent och snyggt!

Tack Thomas S