Omdömet skrevs 19 september 2016

vart rum och duschrum var nyrenomerat. obs ganska lyhört. lakan och handdukar byts varje dag. hygienartiklar omyggmaskin finns pa rummet.
en härlig liten patio med spa och bar för nattfösaren,
frukosten helt ok med fruktsallad av färska frukter.
personalen urtrevliga och hjälpsamma.
ta med myggspray.
ta god tid pa er till flygplatsen. om det regnar kan man fa vänta pa en taxi fran hotellet upp till en timme.
säkerhetskontrollen till flyget ca 20-30 minuter

Rumstips: för rökare finns det rökrum
Datum för vistelsen: september 2016
Tack monicaandersson
Omdömet skrevs 18 november 2015 från mobil enhet

Ett helt okej hotell med gullig personal. Det har allt som krävs för femstjärnigt men känns rent allmänt som kanske fyra. WiFin verkar bero på vilket rum man får, i vårt var den helt okej. "Mini baren" som ingår hade vatten o två läsk, vilket var en liten besvikelse. Välkomstdrinken var en fin tanke men min mans "skumpa" togs från en redan öppnad flaska o var tyvärr avslagen. Hade vi klagat är jag dock övertygad om att vi fått ny o säkert nått extra då personalen verkar väldigt mån om att gästerna ska trivas.
Inget lyxhotell helt enkelt, men mysigt, prisvärt och absolut värt ett besök.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Annika F
Omdömet skrevs 14 maj 2015

efter fyra nätter kan vi konstatera
Fem stjärnor på dörren
fyra stjärnor för komforten
tre stjärnor för frukosten
fem stjärnor för att vi kunde får ett eget lysande middagsarrangegemang
Bra generell servicenivå

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Ulf H
Omdömet skrevs 13 april 2015 från mobil enhet

Härligt litet fint och mysigt hotell med ypperlig service. Hotellrummet blev städat och sängarna bäddade varje dag, frukosten var till belåtenhet. Detta hotellet ligger i närt avstånd till det mesta. Synd bara att de inte gjort rent jacuzzin. Vi kommer definitivt tillbaka!

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Ingela P
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 16 augusti 2011

Vi bodde en natt under vår bröllopsresa.
Vi anlände kl. 00.30 på natten och hotellet gav oss en flaska champagne!
De har som standard att minibaren är gratis.
Man betalar bara om man vill ha något extra.
Härlig frukost med kaviar, ost, kaka etc. Allt var fräsch och läckert!
Det var rent och snyggt!

Tack Thomas S