2 personer tittar på det här hotellet
Agoda.com
Priceline94 US$
travelup.com111 US$
Omdömet skrevs 19 juli 2018

Charmigt hotell med bra centralt läge. Mitt rum var trevligt med mycket fräscht badrum. Trevlig personal. Frukosten hade en del att välja på, men inte den mängden som hos stora svenska hotellkedjor. Jag hade rummet in mot gården, så kan inte säga om man skulle kunna störas av ev biltrafik. Ligger dock inte vid någon större led el dyl. Skulle jag åka tillbaka till Pisa skulle jag absolut överväga att återkomma till Hotel Bologna.

Rumstips: Hade rum 104 som är ett dubbelrum. Fräscht. Fönster in mot gården, så ingen förbipasserande trafik.
Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste ensam
Tack Stefan A
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Vi bodde 2 vuxna + 1 barn en natt i ett dubbelrum med AC och är fullt nöjda. Trevlig personal, centralt läge med gångavstånd till det mesta och egen shuttle service till flygplatsen. CNN i tv-utbudet och mkt rimliga priser i rummets minibar. Hann aldrig testa frukosten. Bor gärna här igen.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 840johanm
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Bra hotell centralt i Pisa, gångavstånd till det mesta.
Parkering på gården
Stora fräscha rum något lyhört.
Jättebra continental frukost med färskpressad jos, ägg, bacon, amerikanska pannkakor mm.
Trevlig personal

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack annasI6266UW
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Stort rum och badrum. Tyst läge. Härlig frukost med stort utbud och bl.a. färskpressad apelsinjuice. Skön terrass att sitta på före och efter middag. Bra läge, 5 min till tågstationen och ca 15 min till tornet. Hjälpsam personal. Vi kommer gärna åter!

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack ulllun
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Fin frukost, vänlig personal och bra läge. Rummet var välstädat men lite slitet med tanke på att det ska vara fyrstjärnigt.
I övrigt bra standard på allt och läget var lugnt. Hörde bara fåglarna som kvittrade våraktigt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Catharina E