Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-10
Boka nu, betala på plats
FindHotel
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-07
Expedia.com80 US$
travelup.com118 US$
Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Bra hotell centralt i Pisa, gångavstånd till det mesta.
Parkering på gården
Stora fräscha rum något lyhört.
Jättebra continental frukost med färskpressad jos, ägg, bacon, amerikanska pannkakor mm.
Trevlig personal

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack annasI6266UW
Omdömet skrevs 21 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell. Stort rum och badrum. Tyst läge. Härlig frukost med stort utbud och bl.a. färskpressad apelsinjuice. Skön terrass att sitta på före och efter middag. Bra läge, 5 min till tågstationen och ca 15 min till tornet. Hjälpsam personal. Vi kommer gärna åter!

Datum för vistelsen: augusti 2017
2  Tack ulllun
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Fin frukost, vänlig personal och bra läge. Rummet var välstädat men lite slitet med tanke på att det ska vara fyrstjärnigt.
I övrigt bra standard på allt och läget var lugnt. Hörde bara fåglarna som kvittrade våraktigt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Catharina E
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Var där i slutet av februari.
Åkte tåg från Rom och övernattade en natt på hotellet.
Hotellet var mkt lätt att hitta,nära från tågstationen och nära lutande tornet och låg en tvärgata ifrån Corso Italia(huvudgatan).
Kom en timme efter incheckningen hade öppnat men fick vänta tillsammans med andra gäster på att få ett rum som hade städats.
Det var inget bra intryck men det var det enda negativa,ett fint och rent hotell i övrigt.
Ett mycket fint rum med hög standard,speciellt badrummet.
Frukostbuffen var något i hästväg,fantastisk !!
Vi har varit i Italien många ggr och brukar äta på ett cafe då hotellfrukostar i Italien kan vara sådär.
Rekommenderar verkligen detta hotell!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack starmikael
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet är trevligt och familjärt. Läget var bra med gångavstånd till det mesta. Allt gick smidigt, bra med egen "taxibil" att boka till flygplatsen. Terass utomhus finns att använda. Rummen rena och fräscha, fick lite lyhört. Kommer att välja detta igen om vi skulle återvända och vill bo mitt i stan.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Susanne G