Kostnadsfri avbokning till den 22-01-29
Kostnadsfri avbokning till den 22-01-25
Priceline94 US$
travelup.com108 US$
Omdömet skrevs 15 mars 2017 från mobil enhet

Fin frukost, vänlig personal och bra läge. Rummet var välstädat men lite slitet med tanke på att det ska vara fyrstjärnigt.
I övrigt bra standard på allt och läget var lugnt. Hörde bara fåglarna som kvittrade våraktigt.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Catharina E
Omdömet skrevs 9 mars 2017

Var där i slutet av februari.
Åkte tåg från Rom och övernattade en natt på hotellet.
Hotellet var mkt lätt att hitta,nära från tågstationen och nära lutande tornet och låg en tvärgata ifrån Corso Italia(huvudgatan).
Kom en timme efter incheckningen hade öppnat men fick vänta tillsammans med andra gäster på att få ett rum som hade städats.
Det var inget bra intryck men det var det enda negativa,ett fint och rent hotell i övrigt.
Ett mycket fint rum med hög standard,speciellt badrummet.
Frukostbuffen var något i hästväg,fantastisk !!
Vi har varit i Italien många ggr och brukar äta på ett cafe då hotellfrukostar i Italien kan vara sådär.
Rekommenderar verkligen detta hotell!

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack starmikael
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet är trevligt och familjärt. Läget var bra med gångavstånd till det mesta. Allt gick smidigt, bra med egen "taxibil" att boka till flygplatsen. Terass utomhus finns att använda. Rummen rena och fräscha, fick lite lyhört. Kommer att välja detta igen om vi skulle återvända och vill bo mitt i stan.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Susanne G
Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Vi bodde på Bologna hotell när vi skulle vidare till Cinque Terre. Hotellet är fräscht och personalen vänlig. Frukosten är bra med ett ok utbud. När vi kom ner tiĺl frukostmatsalen vid niotiden så var det fullt med folk. Det är gångavstånd till både stationen och tornet.

Datum för vistelsen: maj 2016
Tack AndersJF
Omdömet skrevs 2 maj 2016

Bra läge i Pisa, med bara en kort promenad till det stora shoppingstråket. Rummen var stora och bra. Men vi hade otur, dels hade vi ingen ström i flera timmar på vårt rum. Vi tänkte vila oss just då, men det var så mörkt inne så vi kunde inte läsa. Senare på kvällen försvann varmvattnet , just när vi skulle fräscha till oss för middagen. Men vi fick lite kompensation med fri transfer till flygplatsen. Frukosten var mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Kerramora