Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
De lÀgsta priserna för din vistelse
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-03
Boka nu, betala pÄ plats
Agoda.com
Priceline94 US$
getaroom.com115 US$
Priserna tillhandahÄlls av vÄra partner och Äterspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som vÄra partner kÀnner till. Mer information finns hos vÄra partner.
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
1–6 av 1 632 omdömen
Omdömet skrevs 22 september 2019 frÄn mobil enhet

Stora rum rymliga rum, men extremt hÄrda sÀngar ( ingen bÀddmadrass ). Oerhört lyhört frÄn gatan utanför. Trodde först vi hade fönstret öppet ... med nÀr gatulivet lugnat sig satte sopbilar och kyrkklockan igÄng.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack nordenadler
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 juni 2019

Bokade utan att ha koll pÄ exakt var hotellet lÄg. kollade sedan om vi skulle ta en taxi till det lutande tornet men kartan visade 140 meter! Hotellet har en helt underbar takbar med utsikt över tornet sÄ man kan stanna kvar pÄ hotellet. Det finns bra restauranger utanför hotellet och man Àr mitt i smeten till ett vÀldigt bra pris. Ska ni till Pisa sÄ boka hÀr!

Datum för vistelsen: juni 2019
  • Restyp: Reste med vĂ€nner
3  Tack torbj_rnw987
Omdömet skrevs 8 maj 2019

VÀldigt bra lÀge. NÀra till allt. Tornet runt hörnet. Utsikten frÄn takterrassen Àr exakt lika fin som pÄ bilderna. GÄngavstÄnd till tÄgstationen och busstationen. Rena rum, jÀttebra frukost och vÀldigt trevlig och hjÀlpsam personal.

Rumstips: en del rum har badkar om man vill ha det. vissa rum har lite trÄkig utsikt.
Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack jilljanselius
Omdömet skrevs 29 juli 2018

NÀra till allt. Men lite slitet och kanske vilande pÄ tidigare lagrar. Takterrassen Àr dock vÀrt ett besök för att ta en drink eller se utsikten. Vi Ät aldrig dÀr sÄ vi kan inte uttala oss om maten.
Rummet var helt ok, men inte mer.

Rumstips: Bra utsikt frÄn takterassen
Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Asbjörn H
Omdömet skrevs 27 juni 2018 frÄn mobil enhet

Hotellet rekommenderas verkligen! Rummen Àr rena, fast lite slitna.
Hotellet Àr gammalt & anrikt!
Men det vÀgs upp eftersom personalen Àr sÄ trevliga & hjÀlpsamma.
LÀget Àr helt enormt bra. NÄgra minuters promenad till tornet. Utanför hotellet ligger en gÄgata med massor av restauranger & barer. Vi hyrde cykel för 4 personer och cyklade runt i Pisa, det var kul!
PÄ taket finns en terrass som mÄste besökas! Utsikt över stan & tornet.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack mammaberggren