2 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-09
Boka nu, betala på plats
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-09
FindHotel
Expedia.com89 US$
travelup.com119 US$
Omdömet skrevs 29 juli 2018

Nära till allt. Men lite slitet och kanske vilande på tidigare lagrar. Takterrassen är dock värt ett besök för att ta en drink eller se utsikten. Vi åt aldrig där så vi kan inte uttala oss om maten.
Rummet var helt ok, men inte mer.

Rumstips: Bra utsikt från takterassen
Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Asbjörn H
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet rekommenderas verkligen! Rummen är rena, fast lite slitna.
Hotellet är gammalt & anrikt!
Men det vägs upp eftersom personalen är så trevliga & hjälpsamma.
Läget är helt enormt bra. Några minuters promenad till tornet. Utanför hotellet ligger en gågata med massor av restauranger & barer. Vi hyrde cykel för 4 personer och cyklade runt i Pisa, det var kul!
På taket finns en terrass som måste besökas! Utsikt över stan & tornet.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack mammaberggren
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Kanonbra läge med utsikt över Pisatornet. Hotellet är mer 3-stjärnigt än 4-stjärnigt. Annars rent i rummet med skapligt sköna sängar. Otroligt lyhört. Kylskåp o safteybox på rummet. Frukosten var helt okej, mycket söta kakor o kex(inte min smak). Utanför hotellet fanns det mycket restauranger o fik. Där var det en gågata. Trevlig personal, särskilt en kille i receptionen som var otroligt hjälpsam.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack MarieB492
Omdömet skrevs 6 september 2017 från mobil enhet

Vi hade ett stort ljust välstädat rum. Tyvärr användes städmaterial med stark ättiksdoft, vilket gjorde att rummet doftade inlagd sill. Mycket trevlig personal. Terasserna fina med strålande utsikt över bland annat tornet. Terassen på fjärde våningen var skräpig och bortglömd, kunde varit en oas om den sopats och växterna skötts och stolar ställts ut.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Matrosen
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Bea hotell med härlig utsikt från takrestaurang. Helt ok sängar. Bra personal. Helt fantastiskt läge nära lutande tornet o katedralen i Pisa. Restaurangerna på gatan utanför är mysiga o har bra mat till ok priser.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack annsan5