Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
NH Hotels82 US$
Priceline78 US$
Expedia.com78 US$
Travelocity78 US$
travelup.com101 US$
Omdömet skrevs 6 juni 2018

Hotellet ligger precis intill järnvägsstationen, centrale Pisa, smidigt för oss som skulle vidare. Lätt att ta sig till och från flygplatsen. Ingen lång strecka att promenera till tornet mm. Hotellet och dess frukostbuffé håller bra standard.

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med NH Hotels
Tack FamiljenFrid
SCardinali76, Direttore på NH Pisa, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2018

Dear Guest,
Thank you to have chosen NH Pisa for your stay, and to have spent your time to share with us your experience!
We are so happy that you enjoyed our location, in fact we are just in front of the train station and only 20 minutes walking from the Leaning tower.
We also appreciate your comment on the breakfast, because few weeks ago we changed and riorganized the buffet, to offer a lot of choices for any guest prefences.
We hope you will be here again as our welcome guest, to live a new NH experience!

Best regards

Omdömet skrevs 23 april 2018

Fräscht hotell. Ljudisolerat, hördes ingenting av trafiken utanför. Smidigt att ta sig till när man kom från flyget(tåg) sängar. Mycket bra frukost, Trevlig frukostpersonal, Claudio fixade god omelett!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Madeleine H
Omdömet skrevs 9 maj 2017

Hotellet har ett perfekt läge mittemot järnvägsstationen och inom gångavstånd från gamla stan och lutande tornet. Litet små men mycket moderna och fräscha rum. Bra ljudisolering ut mot gatan. Frukosten innehåller det mesta man kan önska sig och håller hög kvalitet på juicer, bröd, pålägg, etc. Receptionspersonalen kanske litet opersonlig men ändå hjälpsam med karta och råd om restaurang.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack BengtH14
Omdömet skrevs 12 september 2016

Trevligt bemötande och fint rum. Fukosten verkade lite lite vid första anblicken men allt fanns och gott var det! En sådan kaffemaskin skulle jag gärna ha hemma. :)
Enda negativa som hände var att hela sallskapets nykelkort slutade fungera så vi fick registrera om dem för att komma in på rummet och blev då sena till nästa aktivitet.
Fungerade bra att förvara väskorna efter utcheckningen tills det att flyget gick hem.

Rumstips: Jag skulle tro att det är lugnare på norra sidan av hotellet, där jag bodde, då centralstationen med busshållplatser ligger på södra sidan.
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Ida W
Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Om du vill kunna ta dig snabbt från och till Pisa via tåg eller flyg, är detta det perfekta hotellet för dig. Hotellet ligger mittemot Centralstationen och det går en flygbuss, hela tiden, alldeles bakom stationen. Hotellet har en bra standard på rummen och en god frukost. Dock något stelt och opersonligt över servicen.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack Footprints432834