2 personer tittar på det här hotellet
NH Hotels
Priceline
Boka nu, betala på plats
Expedia.com78 US$
travelup.com101 US$
Omdömet skrevs 23 april 2018

Fräscht hotell. Ljudisolerat, hördes ingenting av trafiken utanför. Smidigt att ta sig till när man kom från flyget(tåg) sängar. Mycket bra frukost, Trevlig frukostpersonal, Claudio fixade god omelett!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Madeleine H
Omdömet skrevs 9 maj 2017

Hotellet har ett perfekt läge mittemot järnvägsstationen och inom gångavstånd från gamla stan och lutande tornet. Litet små men mycket moderna och fräscha rum. Bra ljudisolering ut mot gatan. Frukosten innehåller det mesta man kan önska sig och håller hög kvalitet på juicer, bröd, pålägg, etc. Receptionspersonalen kanske litet opersonlig men ändå hjälpsam med karta och råd om restaurang.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack BengtH14
Omdömet skrevs 12 september 2016

Trevligt bemötande och fint rum. Fukosten verkade lite lite vid första anblicken men allt fanns och gott var det! En sådan kaffemaskin skulle jag gärna ha hemma. :)
Enda negativa som hände var att hela sallskapets nykelkort slutade fungera så vi fick registrera om dem för att komma in på rummet och blev då sena till nästa aktivitet.
Fungerade bra att förvara väskorna efter utcheckningen tills det att flyget gick hem.

Rumstips: Jag skulle tro att det är lugnare på norra sidan av hotellet, där jag bodde, då centralstationen med busshållplatser ligger på södra sidan.
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Ida W
Omdömet skrevs 30 juli 2016 från mobil enhet

Om du vill kunna ta dig snabbt från och till Pisa via tåg eller flyg, är detta det perfekta hotellet för dig. Hotellet ligger mittemot Centralstationen och det går en flygbuss, hela tiden, alldeles bakom stationen. Hotellet har en bra standard på rummen och en god frukost. Dock något stelt och opersonligt över servicen.

Datum för vistelsen: juni 2016
1  Tack Footprints432834
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell som ligger nära tågstationen och med gångavstånd till stan. Rent och fräscht. Bra sängar. God frukost med lagom utbud. Trevlig personal. Minus för dom stora kuddarna. Badrummet är fint.

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack 727agnetaw
Paolo C, Direttore på NH Pisa, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2016

Dear Agneta,
first of all thanks for sharing your experiences with us. We really appreciate your comment, Great to hear that you enjoyed your stay with us and that you experienced our friendly staff and great services.
We have just introduce new bedbase and new mattresses in many rooms to sleep because we believe that the quality of sleep is the main care we have to focus to grant our costumer a positive experience with us.

We hope to welcome you again soon.
Best regards