“Familjärt med underbar utsikt”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
16 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Familjärt med underbar utsikt”
Omdömet skrevs 15 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

Vi hyrde båda husen, 12 bäddar, och hade en fantastiskt vistelse.
Luisa och Colin var fantastiska värdpar. Fanns tillhands när vi behövde dem och var mycket måna om att allt var bra.
Frukost på altanen med utsikt över Pisa i en lugn, vacker och skön milj och ändå nära till Lucca och Pisa. Över dagen åkte vi också till La Spezia och Cinque Terre.
Hit kommer jag gärna tillbaka.

bmase58

1 omdöme
Omdömet skrevs 15 september 2017 för en vistelse i augusti 2017

Svar från företaget
sep 16 2017
Dear Petra, Thank you for your wonderful review and kind words! It was a real pleasure to host such a great group of people and many thanks for leaving the houses so clean and in such good order.

I do not hesitate in recommending these delightful fun-loving and jolly guests to other property owners! Thank you for choosing La Lucertola!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera