“Kvalite”

Kök: Steakhouse, Vinbar
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Abonnera, Bokningar
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Efter en mindre lyckad lunch var jag mer noga med att kolla upp restaurangen innan jag gick in.
De bra omdömena om detta stället stämmer. Ingen turistfälla utan stället känns italienskt och det är kvalite i allt.
Utmärkt service, fantastisk mat och bra priser i förhållande till det man får.
Bra ställe att ta sin partner till.
Återvänder gärna.

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack nkarlsson

Omdömet skrevs 18 oktober 2019 från mobil enhet

Är så glad att vi hittade dit. Oansenlig gata men inne i lokalen andas det Italien.
Underbar förrätt med spenat och vitlök, huvudrätt spagetti Frutti di mare. Omtänksam kypare som ordnade väldigt goda viner.

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack 625_sak
Omdömet skrevs 19 september 2019 från mobil enhet

Vi gick dit för en spontanmiddag och fick ett mindre bra bemötande då vi inte bokat bord i förväg. Vi väntade dock in ett bord och blev väldigt nöjda med maten.
Ett tips är att boka bord och att klä upp sig lite. De pastarätter som vi åt var hög klass på, så de kan vi rekommendera.

Datum för besöket: september 2019
2  Tack kjells461
Omdömet skrevs 6 juli 2019 från mobil enhet

På detta ställe har de mat utöver det vanliga, det var helt klart min bästa måltid i Pisa. Hustrun som är lite petig var väldigt nöjd med sin förrätt med ett antal sorters ostar och sin varmrätt som var ravioli med ricotta och spenat. Jag för min del älskade min förrätt som var crostini med skaldjur, helt fantastiskt gott. Varmrätten var av samma kvalitet ravioli fylld med hummer med en god sås och lyte räkor och bläckfisk. Bra kvalitet på råvaror och mycket goda smaker. Vår servitör var väldigt trevlig men något oerfaren, han var dock väldigt kunnig på vinerna som passade till våra rätter. Detta stället är det första som ska bokas vid nästa resa till Pisa, rekommenderas verkligen.

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack rogera733
Omdömet skrevs 15 oktober 2015

Restaurangen rekommenderades av vårt hotell och den låg också ganska nära hotellet. Vi blev inte besvikna. Deras spagetti Vongole var utmärkt. Trevlig och uppmärksam personal.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack larsn2013

Resenärer som tittade på Ristorante La Buca tittade också på

Pisa, Province of Pisa
Pisa, Province of Pisa

Besökt Ristorante La Buca? Berätta vad du tyckte!