“Minisemester ”

Hostaria Le Repubbliche Marinare
Rankad som nr 38 av 999 Restauranger i Pisa
Kök: Italienskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 17 oktober 2018 från mobil enhet

Hittade stället på TripAdvisor och besökte det den 15/10, vi var fyra personer som alla åt olika rätter förrätt , varmrätt och dessert. Mycket goda förrätter, fint upplagda, och god smak, åt själv ost fylld lättrökt svärdfisk rulle som förrätt och anka som varmrätt. Mycket gott, ankan kanske lite för rå i stekningen men god . Som efter rätt erbjöds kvällens special , choklad sufflé med mynta . Jätte gott och perfekt.Samt till mate passande viner. Proffsigt och trevlig servering.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack kribe54
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 533)

Omdömet skrevs 12 oktober 2016 från mobil enhet

Åt skaldjursplatån gör 2 personer plus extra ostron och det smakade fantastiskt! Avslutade med två efterrätter som var väldigt söta för min smak men passande till måltiden. Personalen var väldigt upomärksam och kunnig när det gällde att föreslå passande viner.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Pippin1973
Omdömet skrevs 3 juni 2016 från mobil enhet

Blev tipsade om restaurangen och blev inte besvikna, ligger ett stenkast från huvudgatan. God mat och största vinlistan jag sett!

Datum för besöket: juni 2016
1  Tack 606fridap
Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Hade aldrig hittat denna lokala restaurang utan Tripadvisor. Lokalen var mysig och serveringen gick snabbt. Bästa maten hittills i Pisa till ett bra pris. Rekommenderar varmt detta ställe om ni vill ha en härligt god middag. (Tiramisun var den bästa jag någonsin ätit)

Datum för besöket: maj 2016
1  Tack 960annikab
Omdömet skrevs 16 maj 2015

Helt Ok mat vid en liten mysig piazza med flera restauranger runt omkring men det var här folk samlades.
Vi satt ute precis som de flesta andra.
Servicen var utomordentligt bra av en som jobbade sin första dag på restaurangen, så kanske får man ta det med en nyp salt.

Datum för besöket: maj 2015
Tack Stesse

Resenärer som tittade på Hostaria Le Repubbliche Marinare tittade också på

Pisa, Province of Pisa

Besökt Hostaria Le Repubbliche Marinare? Berätta vad du tyckte!