“Rymlig högklassig villa med fantastiskt läge och ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
TripAdvisor-medlem
1 omdöme
“Rymlig högklassig villa med fantastiskt läge och stor fräsch pool”
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i juni 2018

En stor påkostad villa med nästan professionellt kök och god plats både ute och inne för oss sex vuxna och sex barn. Villan ligger mycket vackert på en höjd utanför Lucca . Vägen smal och kurvig men utsikten magnifik. I köket finns stor gasspis, stor vedeldad pizzaugn och diskmaskin för proffs. Härlig matplats för alla på altanen liksom inomhus. Stor fräsch pool och vacker trädgård som varje morgon sköts om av diskret par som bor avskilt i huset utan att märkas. Ägarens trevliga representant Stefania mycket serviceinriktad och hjälpsam. Vi trivdes alla fantastiskt bra och blev trots höga förväntningar positivt överraskade när vi kom till villan

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
umacian
Montalto di Castro, Italien
1 omdöme
Omdömet skrevs 4 december 2017 för en vistelse i juli 2017

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera