• Fri parkering
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 380 US$/natt.

Il Guelfo Bianco(Florens)(Mycket prisvärt!)
Official Site
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 201 US$/natt.

Hilton Garden Inn Florence Novoli(Florens)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Hotel David(Florens)
  • Fri parkering
Plus Florence(Florens)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 81 US$/natt.

Official Hotel Site
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 184 US$/natt.

Hotel Panama(Florens)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 111 US$/natt.

1 012 US$
Priceline
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 411 US$/natt.

Grand Hotel Minerva(Florens)
Priceline
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 399 US$/natt.

Orbitz.com
Omdömet skrevs 18 september 2012

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 2 september 2012

• Bodde här: juni 2012, reste ensam
Omdömet skrevs 25 augusti 2012

Tips för att välja rum: Arrive early if you want to take some limited parking outside but otherwise enjoy.
  • Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 22 juni 2012