“Helt okej mat. ”

Osteria Vecchio Vicolo
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Osteria Vecchio Vicolo har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 279 av 3 065 Restauranger i Florens
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Uffizi
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig restaurang med trevlig personal. Pastan var god men inget speciellt. Priserna var som förväntat i ett så turistrikt område.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack lonelylemon

Omdömet skrevs 27 april 2017 från mobil enhet

Helt ok.
Åt antipasto, så det var ingen mer avancerad mat. Den var god och dom hade mycket annat som tilltalade.
Rekommenderas av mig åtminstone.

Datum för besöket: april 2017
Tack Jonas B
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Snabb service på begäran vid behov av det när besök på Uffizie museet var nära förestående. Jättegod mat och god rosè! God pasta, pizza och sallad.

Datum för besöket: juli 2016
Tack lenael43
Omdömet skrevs 26 oktober 2015 från mobil enhet

Mysig restaurant på bakgata. Bra pizza, fantastisk pasta och trevlig personal. Vi åt risotto med svamp och sparris, pasta med salsiccia och tryffel. Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2015
Tack 105christerr
Omdömet skrevs 22 juli 2015

Kanon bra matTortellinin var superb och lika så raviolin. Tiramisu till dessert var så god. Vi råkade gå förbi och hörde andra gäster njuta av maten så vi blev nyfikna. Det ångrar vi inte! Det blir fler besök under dagarna vi har i Florence? Man ska alltid gå lite utanför turiststråket det brukar löna sig. Vilken tur vi hade! Tack för toppen kväll! Anna-Karin och Christopher

Datum för besöket: juli 2015
Tack christopherhB5987FH

Resenärer som tittade på Osteria Vecchio Vicolo tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt Osteria Vecchio Vicolo? Berätta vad du tyckte!