Öppet i dag: 08:15 - 18:30

från 56,70 US$
från 94,80 US$
från 126,10 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2017

En fantasisk byggnad som måste ses man blir så imponerad av deras utsmyckning.Väl värt ett besök när man turistar Florens.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Solveig S
Omdömet skrevs 24 oktober 2016

Det är väl värt besväret att traska alla trappor upp. Utsikten är storslagen. Vi gick dit sen eftermiddag och då var det ingen kö.

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack annica202
Omdömet skrevs 21 oktober 2016

över staden. Men var där tidigt på morgonen om du vill vara där innan den kinesiska anstormningen. Ha gärna en liten LED-lampa med om du som jag ser lite dåligt när det är mörkt i trapphuset

Datum för upplevelsen: oktober 2016
Tack Fj_Bergstedt
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Väldigt vacker utsikt som nås av att gå många trappor upp. Många turister som hjälps åt att släppa förbi varandra i de trånga uppgångarna, ständigt ekande "Thank You!". Det är flera våningar och vid varje våning kan man vila innan man fortsätter mot toppen. Varje våning har också en fantastisk utsikt. Trevlig personal.

Tråkigt om man är rollstolsbunden.

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Magnus S
Omdömet skrevs 22 april 2016

Vi var där när det öppnade så det var ingen kö , väldigt mycket trappor att gå upp för plus att det var väldigt smalt vid några ställen . Mycket vacker utsikt från klocktornet . Allt besvär var värt för utsikten .

Datum för upplevelsen: april 2016
Tack AnneliL_11