13 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Destinia.com
Priceline333 US$
eDreams333 US$
Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Det här hotellet ligger mycket bra till .
Många trevliga restaurangen ligger väldigt nära detta hotell.
Det är rent och fräscht .
Frukosten är bra för att vara Italien .
Dom har en mycket trevlig terass med både restaurang och bar .
Personalen är bra ,allting bara fungerade på hotellet.
Jag kan verkligen rekommendera hotellet

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Mno4
Omdömet skrevs 30 mars 2017

Hotellet ligger med gångavstånd till allt man som turist vill se i Florens. Bra sängar, god frukost med mycket grönsaker och frukter, trevlig personal och välstädat. Rummet kanske i minsta laget, men där sov vi mest.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 48elizabeth07
Omdömet skrevs 25 april 2016

Ett mycket bra hotell med kanon läge precis vid Ponte Vecchio. God frukost serverades på 6 våningen där man även kunde sitta och njuta på terassen.
Rummen var rena och fräscha. I närheten låg många restauranger, barer och fantastiska trattorier.

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Agneta L
Omdömet skrevs 21 november 2015

Det var andra gången på detta hotell som motsvarar sina fyra stjärnor. En fantastisk frukost i en matsal med fantastisk utsikt. Ett problem särskilt vad gäller restaurangen och terassen är att det finns katter som springer löst där. Definitivt dåligt för allergiker. Man verkar inte ha någon tanke på att spara miljön genom att göra det möjligt att använda samma handdukar flera gånger. Litet omodernt tänkande.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Jan E
PittiPalace, assistant manager på Pitti Palace al Ponte Vecchio, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2015

Kära jan
Tack för din recension, jag försäkra er att vi är mycket uppmärksamma på miljön och vi beklagar att vi har misslyckats med att kommunicera med henne.
När det gäller våra katter kan försäkra er att kontrolleras och vaccinerade, även om de är en del av strukturen och personal, vi står till förfogande för dem som är allergiska mot undvika all kontakt
tills nästa gång

HOTEL PITTI PALACE AL PONTE VECCHIO

Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 13 juni 2015

Att bo så nära till Ponte Vecchio och inom bekvämt gångavstånd till staden detta var den perfekta basen för att utforska Florens och uppleva allt som staden har att erbjuda. Vårt rum var mycket bekvämt (inte särslilt stort, men tillräckligt stort) och luftkonditioneringen var okej. Det var också bra att öppna vårt fönster och höra en del av ljudet av staden (inklusive handlare dra sina stånd tvärs över stenar på morgonen - en del av den livliga stadens karaktär). Vi njöt av våra frukostar upp i restaurangen - verkligen en fantastisk miljö, men dessa kan bli hektiska om det var stora fester på hotellet. Takterrassen var också en perfekt plats för en sen natt drink med stämningsfull utsikt över staden.

1  Tack Stephen B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original