“Spännande italienska smaker”

IO osteria personale
Boka med
IO osteria personale har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 76 av 3 060 Restauranger i Florens
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Santo Spirito/San Frediano
Omdömet skrevs 11 januari 2018 från mobil enhet

En fantastisk liten pärla i det trendiga området San Frediano. Här blir man mycket väl omhändertagen av personalen och blir serverad innovativ italiensk mat, perfekt om man är lite trött på det där mest traditionella. Kan rekommendera att välja en avsmakningsmeny, de är inte bara grymt goda utan även prisvärda. Mycket veg-vänligt ställe, det finns minst lika mycket vegetariskt på menyn som kött. Enormt vinutbud och även en del hantverksöl. Hit kommer jag gå igen!

Datum för besöket: december 2017
Tack Andreas_Linda

Omdömet skrevs 15 oktober 2017 från mobil enhet

Den här restaurangen drivs av människor som älskar mat känns det som.
Många fantastiska smaker som man jobbat fram .
Servicen var mycket proffsig och kunnig .
En mycket mycket annorlunda meny .
Stället känns väldigt modernt och annorlunda .
Vill ni prova nya smaker och kombinationer besök restaurangen , ni kommer inte bli besvikna .

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Mno4
Omdömet skrevs 13 september 2017

Annorlunda men god mat. Superbra service och grym somalier som hjälpte oss med passande viner enligt våra önskemål. Cocosdesserten är värd att nämnas, lovely!
Värt ett besök!

Datum för besöket: september 2017
Tack Linda L
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Bra service, bra mat, bra prisnivå! Snart kommer de att ha en stjärna i guide rouge. Stort plus för den personliga servicen och bra priser på dryck.

Datum för besöket: april 2017
Tack Hanna B
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Vi åt en meny 4-rätters med många spännande kombinationer. Mycket trevlig betjäning. En fantastisk tiramisu - en av de bästa vi ätit - men en lite för välkokt fisk drar ner totalbetyget.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Hans W

Resenärer som tittade på IO osteria personale tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt IO osteria personale? Berätta vad du tyckte!