Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (343)
Filtrera omdömen
344 resultat
Medlemsbetyg
177
112
38
11
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
177
112
38
11
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 344 omdömen
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 25 maj 2011

Jag vill verkligen skriva en bra recension, utmärkt läge, hyggliga rum, bra frukost, men jag kan inte eftersom mina grejer blev stulna från receptionen och INGEN BRYDDE SIG!
Vi checkade ut och lämnade 3 väskor i receptionen under ett par timmar tills vi var tvungna att åka. Väskorna stod precis framför disken och vi frågade om de var säkra där (de flesta hotell har separata bagagerum eller ställer sakerna bakom disken) de sade inga problem, det är alltid någon i receptionen. Kom tillbaka och min ryggsäck var borta!!!
Och de bara struntar i det??
Ingen ursäkt, hittar inte den och mannen bakom disken säger hela tiden "den måste vara här". Jag ber honom ringa receptionisten som var där när vi lämnade våra saker (de hade bytt skift) och försökte att inte flippa ut. Vi var tvungna att ge oss iväg till vårt tåg men lämnar våra uppgifter hos dem. Åker till Milano och ringer hotellet den kvällen - de förnekar att det någonsin funnits 3 väskor ... de säger att vi bara lämnade 2. Jag ringer igen 3 dagar senare från USA - de FÖRNEKAR att vi någonsin har bott där. Så upprörd över deras beteende, jag har rest runt världen och alltid lämnat mina grejer i receptionen utan några problem. Ibland har man otur, men hur de
hanterade detta var värre än stölden sig.

3  Tack sahmed76
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Svar från företaget:Svarade 1 juli 2011
Google-översättning

Dear Guest Sahmed
It is really with much regret that we read your review on Trip dvisor. We do accept of course your complain but what it make me very sorry is to learn that our staff was not helpfully and didn’t take care of the problem.
I’ve to say that both employee in charge are very responsible about their job, Mr Visani is our concierge since 1972 and Mr Bronzi is a member of the Hotel Principe and it is really the first time I heard they do not pay attention to our guest.
I spoke with them and both of them remember only two bags left but I want to say they were wrong and the bags left were three as you say. Unfortunately, even if thanks God never happened before in our hotel, a bag can be lost or stolen and of course it is impossible to replace it so the only thing we can do is to refund the guest. The Hotel is fully covered by insurance for almost every events can happen to a guest including stolen or lost bags. To do this the Insurance Company need a Police Report that has to be filled by the guest to a Police Office.
I want just to reconfirm that this opportunity was offered to you by the employee and in addition by me personally when I spoke with you the same evening calling from Milano.
I’m pleased to repeat hereby that you are still in time to make a declaration to your local Police Office including a list of the items inside the bag then send it to us either by mail ( amministrazione@hotelprincipe.com )or by fax (+39-055-283458) and our insurance will refund you as soon as possible.
I do apologies for the inconvenient and hope that you will accept our excuse

Kindest Regards
Hotel Principe Firenze
Giuliano Nisi

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 augusti 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juni 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen