3 personer tittar på det här hotellet
Official Website
Expedia.com192 US$
travelup.com200 US$
Omdömet skrevs 6 november 2018

Fantastisk service och snabb o trevlig personal i receptionen och frukostpersonalen var fantastiskt vänlig! Rummen var stora o fint städade, och läget är väldigt centralt med gångavstånd till affärer o restauranger.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Thomas V
Carlo B, Direttore på Hotel Pendini, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2018

Dear Guest

Thank you so much for choosing to stay at the Hotel Pendini and taking the time to share this valuable feed back. We are glad that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon

Kindest regards

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Fint hotell som ligger på bästa läget i Florens. Rena fräscha rum i gammal stil. Väldigt service inriktad personal. Nästa gång vi besöker Florens kommer vi bo här igen.
Den ända nackdelen är att det är lite svårt att ta sig dit med bil så undvika detta.
Jag rekomderar starkt detta hotell.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 919fredrika
Carlo B, Direttore på Hotel Pendini, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2018

dear Guest,

Thank you for choosing to stay at the hotel Pendini and taking the time to share this valuable feedback.
It is always good to receive such positive reviews from our guests and I will be sure to pass your lovely comments on to all our staff members.

Omdömet skrevs 25 november 2017

Ett mycket trevligt hotel med ett utmärkt läge vid piazza Republica. Det var mycket bra frukost med en trevlig frukostmatsal. Vårt rum var stort och luftigt, Tyvärr var badrummet inte lika bra planerat som det stora rummet. Lite större avställningsyta hade önskats.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack itraveller2017
Carlo B, Direttore på Hotel Pendini, svarade på det här omdömetSvarade 2 december 2017

Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Allt fungerade ,när vi kom fram så tog man hand om bilen och fixade parkering ,vi fick vårt rum direkt ,placering var mitt i centrum ,mycket bra när man skall ut och besöka allt se värt .samt shopping.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack njuter
Carlo B, Direttore på Hotel Pendini, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017

Omdömet skrevs 13 oktober 2017

Toppläge mitt i stan gångavstånd till allt, trevligt och rent men inte toppmodernt hotell. Bra med internationella och inte dubbade TV-kanaler. Saknade kylskåp. Jätteskön säng, och mysig hemtrevlig frukost!

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack 138lotta
Carlo B, Direttore på Hotel Pendini, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2017