8 personer tittar på det här hotellet
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Priceline142 US$
travelup.com151 US$
Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Trevligt hotell med centralt läge. Charmiga men små rum. Härlig utomhus skybar men magnifik utsikt. Dock var servicen inte riktigt hundra utan väldigt lång väntetid för att kunna få beställa. Frukosten var helt ok och rummen var välstädade. Ett stort plus var att personalen tog hand bilen parkerade. Personalen i receptionen var väldigt trevlig och hjälpsam.

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack svenichel
Marco P, Responsabile reception på Grand Hotel Cavour, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016

Kära svenichel
Tack så mycket för din stor översyn. Vi är så glada att läsa att din vistelse här på Grand Hotel Cavour har varit bra och du uppskattat våra tjänster såsom vår varm frukostbuffé.

Vänligen alltid uppdaterade på vår sista märke du erbjuder och besök vår hemsida

Vi ser fram emot att välkomna dig igen inom en snar framtid

vänliga hälsningar

Marco Piteo
Front Office manager

Omdömet skrevs 8 november 2015 från mobil enhet

Takterrassen var fantastiskt, men så tog de bra betalt för ett glas vin också. Rummen helt okey frukosten var inte toppklass personalen var trevlig. Beläget nära den fina katedralen och centrum. Vi gick från Centralstationen vilket var en liten bit.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack 650andersb
Erminia30, Responsabile reception på Grand Hotel Cavour, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2015

Dear Anders B

thank you so much for posting your great review. We have really appreciated it.
We always try our best to offet to all our guests the best services possible.
We look forward to welcoming you in the next future
regards

Marco Piteo
Front Office manager

Omdömet skrevs 30 maj 2015

Mycket romantiskt rum med mysig inredning dock extremt trångt dubbelrum där det blir jobbigt med två resväskor. Bodde i classic room med otroligt sköna sängar men tyvärr rum nära hissen så alla som gick förbi hördes mycket väl. Trätrappsteg ger hög bullernivå när folk rullar förbi. Städförrådet i närheten ger mycket oväsen och ljud. Stor dusch och rent snyggt badrum. Eftersom boendet är dyrt hade vi förväntat oss ett litet lugnare och större rum. Frukosten helt ok men inget väldigt extra och mörk lokal. Baren på takterassen är enastående, bra service och makalös utsikt över Florens, rekommenderas verkligen. Läget är toppen och direkt i centrum dock lite längre att promenera till stationen ca 15 minuter. Återkommer gärna men inte till våning ett och nära hissen.

Rumstips: Bodde i rum på våning 1 nära hiss och städförrådet, boka rum högt upp
Datum för vistelsen: maj 2015
Tack AK687
Erminia30, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Cavour, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2015

Dear Guest,
thank you for your review,our guests feedbacks help us improve the hotel facilities and services. Overall we are pleased you have enjoyed your stay. Hoping to have you as our guests once again

Erminia

Omdömet skrevs 5 juni 2014 från mobil enhet

Perfekt hotell mitt i bland Florens sevärdheter. Underbar takterass med utsikt över de mest berömda tornen och kupolen i staden. Personalen tillmötesgående och vänlig. Rummen trevliga, rena och fräscha. Vi hade fem trevliga dagar på hotellet och rekommenderar det gärna.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack MoTiHs
Omdömet skrevs 5 juni 2014 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att dels starta rundvandring och besök på museer och dels njuta av de fantastiska kvällarna på hotellets Takterass
Hotellet hade en mycket trevlig och serviceinriktad personal. Takterassen var verkligen fantastisk med utsikt över både Duomo och Palazzo Vecchio. Kan inte tänka mig en bättre plats att stanna på i Florens

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack UlfM135