Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 8 november 2015 från mobil enhet

Takterrassen var fantastiskt, men så tog de bra betalt för ett glas vin också. Rummen helt okey frukosten var inte toppklass personalen var trevlig. Beläget nära den fina katedralen och centrum. Vi gick från Centralstationen vilket var en liten bit.

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack 650andersb
Erminia30, Responsabile reception på Grand Hotel Cavour, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2015

Dear Anders B

thank you so much for posting your great review. We have really appreciated it.
We always try our best to offet to all our guests the best services possible.
We look forward to welcoming you in the next future
regards

Marco Piteo
Front Office manager

Omdömet skrevs 30 maj 2015

Mycket romantiskt rum med mysig inredning dock extremt trångt dubbelrum där det blir jobbigt med två resväskor. Bodde i classic room med otroligt sköna sängar men tyvärr rum nära hissen så alla som gick förbi hördes mycket väl. Trätrappsteg ger hög bullernivå när folk rullar förbi. Städförrådet i närheten ger mycket oväsen och ljud. Stor dusch och rent snyggt badrum. Eftersom boendet är dyrt hade vi förväntat oss ett litet lugnare och större rum. Frukosten helt ok men inget väldigt extra och mörk lokal. Baren på takterassen är enastående, bra service och makalös utsikt över Florens, rekommenderas verkligen. Läget är toppen och direkt i centrum dock lite längre att promenera till stationen ca 15 minuter. Återkommer gärna men inte till våning ett och nära hissen.

Rumstips: Bodde i rum på våning 1 nära hiss och städförrådet, boka rum högt upp
Datum för vistelsen: maj 2015
Tack AK687
Erminia30, Responsabile relazioni pubbliche på Grand Hotel Cavour, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2015

Dear Guest,
thank you for your review,our guests feedbacks help us improve the hotel facilities and services. Overall we are pleased you have enjoyed your stay. Hoping to have you as our guests once again

Erminia

Omdömet skrevs 5 juni 2014 från mobil enhet

Perfekt hotell mitt i bland Florens sevärdheter. Underbar takterass med utsikt över de mest berömda tornen och kupolen i staden. Personalen tillmötesgående och vänlig. Rummen trevliga, rena och fräscha. Vi hade fem trevliga dagar på hotellet och rekommenderar det gärna.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack MoTiHs
Omdömet skrevs 5 juni 2014 från mobil enhet

Ett perfekt ställe att dels starta rundvandring och besök på museer och dels njuta av de fantastiska kvällarna på hotellets Takterass
Hotellet hade en mycket trevlig och serviceinriktad personal. Takterassen var verkligen fantastisk med utsikt över både Duomo och Palazzo Vecchio. Kan inte tänka mig en bättre plats att stanna på i Florens

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack UlfM135
Omdömet skrevs 29 juni 2013

Bodde tre nätter på detta utmärkta hotel i Florens absoluta centrum. Vi hade rum 405 som vette mot en bakgata och därmed var någorlunda tyst. Underbar terass med utsikt över domen och takåsarna. Frukosten höll mycket hög klass och innehöll det mesta man kan önska sig. Trevlig personal, rena och stilfulla rum. Vi var mycket nöjda och kommer definitiv att boka detta hotell nästa Florensresa.

Rumstips: Vi bodde i rum 405 och var mycket nöjda då det låg mot en bakgata som var tyst.
Datum för vistelsen: juni 2013
Tack Kanelmannen