“Mums”

Chianineria - Trattoria dall'Oste
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Chianineria - Trattoria dall'Oste har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 72 av 3 014 Restauranger i Florens
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Santa Maria Novella
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Gillar du kött ska du nog överväga att åka hit!
Helt otroligt gott och rejäla portioner. Även pasta/ fisk/ skaldjur är på en hög nivå :-)
Vi var på den relativt nyöppnade Trattoria dall oste centro (där kan man boka bord, det kan man inte på den andra), då köa till en restaurang inte är speciellt trevligt.
Det kanske inte är den mest romantiska italienska restaurang som finns i Florens(!) (om man inte lyckas boka nån av dem få borden som finns ute) men helt ok ändå.
I det stora hela njutbart!

Tack Joulis67

Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Ett rikt utbud av olika kötttyper efter smak och plånbok
God smak på köttet och antipasto
Vill man inte ha en stor t-bone så är tagliatan väldigt god
Räkna med att köa till resturangen men värt att köa till

Tack robertbodin
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Vi åt mycket bra här. Kan verkligen rekommendera denna trevliga restaurang. Lite mycket turister här bara annars grym mat

Tack joakim n
Omdömet skrevs 6 juni 2016

Vi åt middag med familjen på den här restaurangen som ligger centralt i Florens. Barnen åt var sin pizza som smakade jättegott. Jag och frugan åt mixed sefood, det smakade så gott så gott. Allt var färskt och jättegott. Varmt rekommenderas, mycket prisvärd.

Tack Mehham
TrattoriadallOste, Proprietario på Chianineria - Trattoria dall'Oste, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Dear customer,

thanks for sharing with us your experience! Trattoria dall'Oste invites you to try our new restaurant in the Centre of Florence, in via dei Cerchi 40r. Meat quality research continues at Trattoria dall'Oste CHIANINERIA offering the best selection of Italian meats, IGP certified quality!

Trattoria dall'Oste
The finest selection of steaks in Florence

Omdömet skrevs 4 oktober 2015

Var här för 3 år sedan och kom tillbaka nu igen efter 3 år, mycket turister och för lång kö in (var inte alls så sist) tur vi hade reserverat bort, tog lite tid med maten men det var värt väntan.

Tack rcee89
TrattoriadallOste, Proprietario på Chianineria - Trattoria dall'Oste, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017

Dear customer,

Trattoria dall'Oste
The finest selection of steaks in Florence

Resenärer som tittade på Chianineria - Trattoria dall'Oste tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt Chianineria - Trattoria dall'Oste? Berätta vad du tyckte!