“Fantastisk mat!”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Uffizi
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Detta mysiga lilla krypin får ni inte missa att äta på när ni åker till Florens.

Fantastiskt ställe med underbar mat

Tack ESRNA

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Jag rekommenderar varmt ett besök på denna restaurang!! Antalet bord är ganska få och det verkar vara högt tryck på platserna. Vi åt antipasti och sedan en pastarätt (pappardelle med anka). Allt smakade mycket bra och servicen var utmärkt.

Tack Hanna H
Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Vi måste alltid gå hit när vi är i Florens. Det är allt ifrån turistmat här. Genuint Italienskt kök med lite ovanliga rätter för den som är van vid det traditionella italienska köket. Har inte smakat bättre lever. Den är supert och serveras på små bröd. Pastan är som man önskar sig. Testa rätter som ni normalt inte brukar eller vågar - ni blir inte besvikna. Här sitter man i timmar och bara njuter av maten och service.

Tack Palle63
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Stället är fullbokat ständigt men vi lyckades boka bord 21.30 en lördagkväll. Pastan var något av det bästa vi ätit och seconda precis vad vi förväntade oss. Hela restaurangen är en upplevelse med stor glädje hos personalen och trängt mellan borden. Måste upplevas!

Tack Khillgren
Omdömet skrevs 2 maj 2016 från mobil enhet

Har besökt restaurangen minst ett par gånger och man är alltid lika nöjd när man går därifrån.
Familjärt, mysigt, vällagat, gott och härlig stämning!
Litet - så boka bord!!

Tack Carina N

Resenärer som tittade på Vini e Vecchi Sapori tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt Vini e Vecchi Sapori? Berätta vad du tyckte!