“Florens bästa! ”
Omdöme om Natalino

Natalino
Boka med
Natalino har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 165 av 3 025 Restauranger i Florens
Kök: Italienskt
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Duomo
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Definitivt florens bästa mat. Trevlig personal och supergod mat! Missa inte denna pärla! Tortellinin med päron och gorgonzola rekommenderas!

Tack EmmaK1403

Omdömet skrevs 9 augusti 2018

God mat och fantastik servis, med en supertrevlig servitör som hjälpte oss med både mat och en supergott vin.

Tack Bumbibear
Omdömet skrevs 18 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt mysig restaurang lite bort från de värsta turiststråken. Trevlig o tillmötesgående personal och fantastiskt god, prisvärd mat o goda viner. Filé mignon ett måste!!! Stor köttbit, perfekt tillagad! En restaurang du gärna återkommer till!

Tack HeleneB64
Omdömet skrevs 3 februari 2017

Av en ren slump gick vi förbi Natalino under en promenad. Vi tyckte det såg trevligt ut och bokade bord till kvällen. Det var tur, eftersom det blev helt fullt. Fantastiskt trevlig och bra service. Mysig miljö och underbar mat. Dessutom prisvärt.

Tack SvenErik4317
Omdömet skrevs 28 juli 2016 från mobil enhet

Här var det mysigt och trevligt att sitta. Det var både enkelt och billigt samtidigt som vinerna och nån lokal öl var av hög klass. Gå gärna förbi!

Tack Michael B
Oste G, Proprietario på Natalino, svarade på det här omdömetSvarade 11 december 2016

grazie per la sua ottima recensione nei nostri confronti siamo contentissimi della sua esperienza positiva da noi gabriele

Resenärer som tittade på Natalino tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt Natalino? Berätta vad du tyckte!