“En bit från pulsen”

Ristorante Sant' Ambrogio
Boka med
Ristorante Sant' Ambrogio har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 3 060 Restauranger i Florens
Område: Santa Croce
Område: Santa Croce
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Här käkade vi lunch och vart inspirerad till att äta middag.
En ordningsam och charmig restaurang med god mat och trevlig service.
Den är så pass bra att man på lunchen vart sugen på att boka middag men det hade vi tyvärr redan gjort. Den ligger några minuter med taxi från själva centrum men det är det värt!!

Tack 664thomasp

Omdömet skrevs 4 april 2018

Ligger lite utanför turiststråken, väldigt trevlig lokal och servering. Mycket gott kött.Även mycket goda desserter.

1  Tack Lena G
Omdömet skrevs 17 september 2017

Fantastiskt kött, stora portioner! Delade på en förrätt och åt varsin kötträtt med potatis och sparris till. Fick inte plats med efterrätt efter det!!
Gott vin och vi bjöds på limoncello efter maten. Trevlig gest!
Personalen var bra och rolig, skojade om allt hela tiden!
Det enda negativa var att fördrinken kom efter förrätten och det tog lite tid med maten.

Tack Linda L
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Efter att ha läst här så tänkte vi att vi skulle testa denna resturang.
Maten var god, vi beställde en pasta med svamp och tryffel samt Lax med grönsaker. Ett pyttelitet minus var att laxen för vår smak stekts några minuter för länge. Men ändå riktigt gott.
Till efterrätt tog vi tiramisu och cheesecake och jag kan rekommendera båda men personligen föredrar jag cheescaken. Kyparen var väldigt trevlig och rolig. Prisvärt var också. Väl värt ett besök.

Tack Fia P
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig restaurang ,med mycket proffsig personal.
Vin listan innehåll många godsaker .
Vi hade en fantastisk lunch i det härliga vädret.
Maten smakade alldeles utmärkt med en grymt god pasta som
det absolut bästa .
Jag kan verkligen rekommendera den här restaurangen om du vill äta gott en dag i veckan .

Tack Mno4

Resenärer som tittade på Ristorante Sant' Ambrogio tittade också på

Florens, Province of Florence

Besökt Ristorante Sant' Ambrogio? Berätta vad du tyckte!