Boutique Hotel Ilio(Sant'Andrea)
Official Site
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 455 US$/natt.

Hotel David(Florens)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Hilton Garden Inn Florence Novoli(Florens)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 118 US$/natt.

Grand Hotel Principe di Piemonte(Viareggio)
Agoda.com
  • Frukost ingår
Hotel Villa La Palagina(Figline e Incisa Valdarno)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Plus Florence(Florens)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Pool
Official Hotel Site
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 178 US$/natt.

Grand Hotel Minerva(Florens)
Priceline
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 391 US$/natt.

Travelocity
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 615 US$/natt.

Omdömet skrevs 9 december 2006

• Bodde här: augusti 2005, reste som ett par