“Comodidad, confort, espacio, ubicacion y una ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
10 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

5 omdömen
4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
Omdömet skrevs 14 juni 2016 för en vistelse i juni 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: juni 2016
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: El confort del apartamento
Gillade minst: Las escaleras de acceso
Resegrupp: Make/partner
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 19 2016
Thank you so much for your great feedback. We do appreciate the time you have taken to leave us your comments. At the same time we are so pleased that you enjoyed your stay at "DANIELA" apt and do hope we will meet you again in the future! With best wishes from Valeria and Angelo
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera