“Underbar middag!”
Omdöme om Osteria RossoDiVino

Osteria RossoDiVino
Rankad som nr 9 av 283 Restauranger i Taormina
Omdömet skrevs oktober 12 2017

Mysig restaurang precis i gränden vid Port Catania på Umberto Corso! Två systrar driver och de själva och fin personal serverar underbar mat, ljuvligt vin och presenterar dagens fräscha och genomtänkta meny på ett helt fantastiskt sätt! En verklig upplevelse och det finaste minnet vi tar med oss hem till Sverige! Missa inte!!

Tack Isedora

Omdömet skrevs juni 3 2017 från mobil enhet

Mycket trevlig och engagerad personal, maten är väl värd 5-stjärnor.
Rekommenderas !
Härlig miljö i en av de små pittoreska gränderna i Taormina.

1  Tack ChristerHegart
Omdömet skrevs augusti 13 2016 från mobil enhet

Vi åt här flera kvällar då detta var den bästa restaurangen vi hittade i Taormina. Menyn var liten och varierade lite från dag till dag. Servicen var otroligt hög, alla pratade bra engelska och var otroligt måna om maten och att man skulle trivas. Vinerna de rekommenderade till rätterna var fantastiska! Lite högre priser än resten av restaurangerna, men detta var på en helt annan nivå!

1  Tack karlsson123
Omdömet skrevs augusti 10 2016 från mobil enhet

Beställde gnocchi som va alldeles förr torr och dålig service.. fick vänta 20 minuter efter att vi hade bett om notan.

1  Tack Karim B
Omdömet skrevs augusti 8 2016 från mobil enhet

Vi valde att äta våran "stora" middag här under veckan. Detta då stället fått fina recensioner från Tripadvicor. Stället är underbart. Det ligger som i en oas och maten är högklassig. Servicen är personlig och genuin. Hit kommer vi gå igen.

Tack Filip K

Resenärer som tittade på Osteria RossoDiVino tittade också på

Taormina, Province of Messina

Besökt Osteria RossoDiVino? Berätta vad du tyckte!