“Väldigt bra mat!! ”

Rankad som nr 57 av 284 Restauranger i Taormina
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs juli 1 2017 från mobil enhet

Väldigt bra mat och ännu bättre vinlista! Kolla in de sicilianska pinot nero-vinerna! Fantastiska! Se till att få sitta på takterrassen istället för nere vid ingången!

Tack Elias K

Omdömet skrevs februari 8 2017

Här äter du så gott att du inte behöver någon annan restaurang i Taormina. Personalen, framför allt ägare, är entusiasmerande och maten vällagad att du bara måste komma tillbaka.

Tack Robert_GTS
Omdömet skrevs augusti 7 2016

Fantastiskt restaurang som jag varm kan rekomendera. God mat,trevligt och proffesionelt personal,bra val av goda viner. Smaker avtar varandra i munen, fint komponerade rätter med en del väl smakade lokala grönsaker.

Tack Zanna G
Omdömet skrevs augusti 2 2016 från mobil enhet

Väldigt svårt att hitta till restaurangen men tiden det tog var klart värt det! Maten var gudomlig! Och man fick väldigt mycket mat! Jag fick prova 3 olika olivoljor och bestämma vilken jag tyckte var godast och den lämnade de vid bordet. Jag fick oliver till förtugg med brödet, vilka var de bästa oliverna jag smakat. Sedan bjöd de på en paprika och sardellsallad samt friterade zucchiniblommor. Jag rekommenderar väldigt starkt den här restaurangen om ni är intresserade av världsklass på mat och service i den lite dyrare klassen! Det enda minus var utsikten, snarare avsaknaden av utsikt. Men det gjorde inte för maten var så god!

Tack Denise N
Omdömet skrevs juli 17 2016 från mobil enhet

Osteria Nero D'avola ligger nedanför huvudgatan Corso Umberto. Lung och mysig miljö. Utsökt mat och utmärkta viner. Mycket trevlig och professionell personal. Rekommenderar hjärtligt!

1  Tack Marjaaw

Resenärer som tittade på Osteria Nero D'avola tittade också på

Taormina, Province of Messina

Besökt Osteria Nero D'avola? Berätta vad du tyckte!