Spara
Boka i förväg

översatt av Google
Sätt du kan uppleva Ortigia på
från 27,60 US$
från 92,10 US$
från 54,10 US$
från 79,50 US$
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

Vi har bilat runt på Sicilien vid flera tillfällen och besökt många städer - Ortigia är en av de vackraste och kan varmt rekommenderas. Imponerande arkitektur, mysiga gränder med barer, butiker och restauranger och vackra vyer ut mot Medelhavet.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Daniel S
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

Väldig fin stadsdel med mycke historik
Bara att regumentera.
Bra att äker med dem Hop on Hop of bussa för att se hela stadsdel och för en överblick vart man kan göra.
Fin Strand promenader

Datum för upplevelsen: juli 2016
Tack Thomss G
Omdömet skrevs 19 oktober 2015 från mobil enhet

Gamla staden Ortigia är väldigt charmig med mycket sevärdheter fantastiska restauranger och underbara gränder.
Vi kommer definitivt tillbaka till Ortigia.

Datum för upplevelsen: oktober 2015
Tack JillHallenskiold
Omdömet skrevs 24 september 2015

Bo gärna i Ortygiaområdet då har du nära till många servärdheter. Att gå in till Syrakusa stad tar inte mer än 20 minuter.

Datum för upplevelsen: september 2015
Tack INGVOR45
Omdömet skrevs 14 juli 2015

Charmen med Siracusa var blandningen mellan olika epoker och den pragmatiska inställningen till antika ruiner - de är där, vi kan stängsla in dem men det profiteras inte så mycket på dem.

Datum för upplevelsen: juli 2015
Tack Martina K