“God mat i bra miljö”
Omdöme om La Galleria

La Galleria
Rankad som nr 24 av 2 048 Restauranger i Palermo
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Bra mat. Vällagat med bra och vänlig personal. Passar alla sällskap och åldrar. Rekommenderas för mat och pris.

Tack robolsbro

Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Bästa maten i Sicilien!!! Näst sista kvällen i Palermo mätta på pizza och pasta går vi in i en liten butik för att fråga var man kan äta en god sallad. Får vägbeskrivning till La Galleria. Vi verkar inte riktigt förstå. Då erbjuder sig en av männen att skjutsa oss dit.
Det visar sig vara restaurangägaren, som under kvällen serverar Superb mat och rekommenderar ett riktigt
gott vin. Vi blir dessutom bjudna på delikat citronsorbet!

Tack annmariebladh
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Vi gick förbi den här mysiga restaurangen sent fredag kväll och bestämde oss för att prova den på lördag kväll. Vi blev inte besvikna,trevlig personal och bra service samt utsökt god mat och gott vin. Rekommenderar verkligen den här restaurangen

Tack Ove H
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Absolut bästa stället i stan! Grillspetten var underbara både med kött och kyckling! Kommer absolut tillbaka innan vi åker hem!!

Tack ElisabethH1260
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 8 september 2016

Besökte La Galleria i augusti, efter en rekommendation här på Trip Advisor, och blev inte besviken. Fantastisk mat och mycket vänlig och hjälpsam personal. Vi kom tillbaka ett par dagar senare :D Prova det du kommer inte att bli besviken.

Tack Mircea S

Resenärer som tittade på La Galleria tittade också på

Palermo, Province of Palermo

Besökt La Galleria? Berätta vad du tyckte!