“Utmärkt service och skaldjur ”

Trattoria Marco Polo
Rankad som nr 39 av 403 Restauranger i Alghero
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Besökte restaurangen tillsammans med man och två vänner. Vi beställde in förrätt 8-10 skaldjursrätter och oj vad mat vi fick in. En blandning av allt och mycket gott.
Våra vänner tog pasta som också var mycket god.

Extra plus till mysig miljö och trevlig personal med hög serviceanda.

Tack Discover723511

Omdömet skrevs 28 juni 2017

God middag med fantastiaka smaker. Alla i familjen var nöjda. De har inget uteservering, men ändå mysigt ställe. Vi njöt av alla rätter.

Tack MLK70
Omdömet skrevs 2 november 2016

Vi åt där två gånger under vår vistelse, första kvällen risotto med skaldjur med vin till & varm chokladkaka till efterrätt. Perfekt , så vi gick tillbaka senare under veckan. Valde pastarätter men de var ingen större upplevelse. Service var väldigt bra.

Tack Helena F
Omdömet skrevs 21 oktober 2016 från mobil enhet

Vi åt fisk rätter jag åt dagens fångade bläckfisk och frun åt en skaldjurapasta. Otroligt gott båda två. Jättebra service samt trevlig personal som tog tid för en. Ett måste att äta där om man är i alghero

Tack fille64
Omdömet skrevs 20 juli 2016 från mobil enhet

Bland den bästa maten på hela veckan i Alghero. Rekommenderar varmt pasta i folie! Mixed seafood där vi fick fisken presenterad i fiskdisken innan tillagning var den kulinariska grädden på moset. Mycket trevliga mot barnen.

Tack Mikael E

Resenärer som tittade på Trattoria Marco Polo tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt Trattoria Marco Polo? Berätta vad du tyckte!