“Här igen!!!”

SardOa Aperitivo di Vino
Rankad som nr 5 av 403 Restauranger i Alghero
Omdömet skrevs 21 juni 2018 från mobil enhet

Detta ställe är ett måste, i alla fall om du gillar pintxos och goda viner! Härliga ägare som känner igen tidigare besökare och välkomnar dig tillbaka. Pintxosen fortfarande helt underbara och vinerna så goda. Lägg därtill den mysiga miljön i restaurangen där du ser hur pintxos lagas till och ostar hanteras. Passar utmärkt att gå dit för en liten smakbit eller en hel middag. Vi kommer tillbaka!!

Tack Carina B

Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Litet hål i väggen med mumsiga tapas, ljuvlig bellotaskinka och smakrika viner. Supervänligt värdpar. Charmig inredning - vinställ av lastpallar!

Tack 260helenaf2015
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

God ost o chark bricka , fin service från en go tjej. Vinet är fantastiskt. Allt i en gränd alldeles intill katedralen. Vi satt på utsidan och njöt i 2 timmar. Detta är ett ställe som vi varmt rekommenderar, var där 2 ggr på vår vecka i alghero. P o D

Tack Diana H
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi hittade det här stället av en slump när vi haft en lång dag av omkring strosande i Gamla stan. Det visade sig vara ett super trevligt ställe att stanna till för en drink. Ägaren är från Bilbao och hans fru från Sardinien. Där hittar man ett brett sortiment av lokala viner i kombination med olika pintxos (Baskien) samt ett stort sortiment av gin. Så efter att ha ätit pasta och skaldjur i några dagar var detta ställe uppfriskande. Vi återvände övriga dagar som ett avslut på kvällarna för att låta oss svalkar ner med en GT. Rekommenderas!

Tack Mariana C
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Charmigt ställe, trevlig personal, bra mat o grymt med vin! Hade spanat in stället i flera dagar men inte fått plats. Värt väntan!

Tack Fredric F

Resenärer som tittade på SardOa Aperitivo di Vino tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt SardOa Aperitivo di Vino? Berätta vad du tyckte!