Hotel Soleado
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 187 US$/natt.

El Faro Hotel(Alghero)
Rabattmeddelande! 22 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 22 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 222 US$/natt.

Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 314 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 359 US$/natt.

• Pool
Hotel Oasis(Alghero)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 181 US$/natt.

Hotel dei Pini(Alghero)
Orbitz.com
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 470 US$/natt.

Hotel Catalunya(Alghero)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Ett utmärkt hotell med väldigt hög service. Allting var snyggt och fräscht! Rummen var välstädade och inredningen var genomtänkt och snygg. Mycket god frukost där det fanns allt.

Tack för den bästa hotellupplevelsen på länge!

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
1  Tack Ida R
SOLEADOHOTEL, Direttore på Hotel Soleado, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2017

Dear Ida R,
we are glad to know that you spent a lovely time in our Hotel. Thank you for your posive review and we hope to see you again in Hotel Soleado.

Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Här bodde vi i 2v tid, rent o snyggt. Fantastiskt bra service på hotellet väldigt tillmötesgående med allt fick låna cyklar, parasoll mm. Extra stort plus för läget, 10 minuter till vackra Maria Pia stranden samt 10 minuter till Alghero gamla stad. Hotellet har också en fantastisk takterrass med utsikt över hav och solnedgång! Hit kommer vi tillbaka!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack kimmokum
SOLEADOHOTEL, Direttore på Hotel Soleado, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

Dear Kimmokum,

Omdömet skrevs 5 juli 2017

Bra läge vid stranden och nära till gamla stan. Stort fint rum med härlig balkong. Mycket bra städning med trevlig personal. Bra frukost och mycket trevlig svensk hotellägare som alltid finns till hands.

• Bodde här: maj 2017, reste med vänner
1  Tack evastaffas
SOLEADOHOTEL, Responsabile reception på Hotel Soleado, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2017

Dear evastaffas,

Omdömet skrevs 3 juli 2017

Trivsamt hotell med bra frukost och mycket trevlig personal. Katarina som driver hotellet är mycket mån om sina gäster.
Väldigt bra service. Rent och fräscht. Det var väldigt generöst att få låna ett hotellrum, för att klä om i, när vi skulle åka hem senare på kvällen.
Eva och Johnny

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack EvaochJohnny
SOLEADOHOTEL, Proprietario på Hotel Soleado, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Dear EvaochJohnny,

Omdömet skrevs 2 juli 2017

Hotel Soleado har verkligen allt! Ett stenkast från Medelhavets bästa strand, unik och personlig service, fina rum som är mycket prisvärda och närhet till den fina famla stadskärnan i Alghero. Hit åker jag igen!

• Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack rogerrex
SOLEADOHOTEL, Direttore på Hotel Soleado, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Dear Rogerrex,