Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Knappt godkänt för detta hotell. Det som är positivt är läget med lagom avstånd till gamla stan och strandläge. Negativt är alla extra avgifter man vill ha för t ex Wifi och AC. Borde definitivt ingå. Vissa lovordar restauranggen men vi tyckte inte det var något att yvas över. En OK frukostbuffe men inget varmt. Mycket liten pool och poolområde med endast 10-tal stolar. Man gör väl så för att folk ska beetala för strandstolarna istället och dom är ju inte billiga. 12-15 euro/dag för två stolar och parasoll! Hotellet kändes lite gammalt och slitet. Skulle välja något annat nästa gång jag kommer hit.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
3  Tack BowlThomas
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Medelmåttigt fick rum med av fungerande endast kl.17-05 men fick betala samma pris för 24h/dygn som våra medresenärer, inte ok! Spartansk frukost byte av handdukar 1ggr/v ej polhanddukar +poolen öppen 9-17 med mer plats för restaurang gäster än pool mycket konstigt!

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Ellinor H
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Hotellet är ganska fräscht och lägenheten är större än förväntat. Dock aningen snål köksutrustning. Ett minus att man får betala 39 Euro per vecka för att aktivera ac:n på rummet, men det skulle man inte kunna klara sig utan. Ett stort plus för restaurangen och den goda maten. Trevlig personal och noggranna städare.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Tommy H
Omdömet skrevs 20 juli 2017

Ett bra hotell när stranden och promenadavstånd till Alhegros gamla stad. En lätt frukostbuffé (saknar det varma) annars utmärkt. Rent och snyggt och rymlig balkong. Tänk på att AC och säkerhetsbox kostar extra. Och tänk på Turistskatten som hotellen tar ut - har blev det för oss 28 euro. Däremot hade vi ett litet kylskåp utan kostnad. Städningen var bra och personalen vänlig och hjälpsam.

Bodde här: juli 2017
Tack Arne O
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Väldigt centralt o bra läge, med restaurang. Närheten till strandpromenaden o gamla stan. Mindre bra, små trånga rum med järnsängar, en medelmåttig frukostbuffé. Dåligt att inte solstolar ingick för hotellets gäster, blir en del pengar under en veckas vistelse. Tång i kanten och det luktade illa. Vi sökte oss till andra stränder, fanns stort utbud av det.

Tips för att välja rum: Boka med balkong, fanns rum med enbart fransk balkong.
  • Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack moer56