Omdömet skrevs 29 juni 2017

Ett budget hotell som inte ger något extra. Läget intill stranden och möjligheterna att hyra strandstolar är bra. Boka inte rum med balkong och havsutsikt, de har extremt smala balkonger som dessutom är för varma att sitta på under eftermiddagen. Du får betala rejält extra för ett svajigt wi-fi samt en AC som för ett rejält oväsen. Kvarglömda saker från förra gästen samt hafsig städning. Finns bättre alternativ. Ok frukost.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
2  Tack Hans F
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med trevlig personal. Tillmötesgående och hjälpsamma. Fräscha rum med trevlig utsikt och en stor fin pool nära till stranden. Helt ok frukost kontinental. Tyvärr väldigt hårda sängar och kuddar.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack DeLayway
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell nära stranden. Bra städning. Trevlig pool. Det är bara dåligt med liggplatser där. Man betalar för solsängar och parasoll i receptionen . Det kan man göra dagen före så man behöver inte bevaka platser tidigt på morgonen för att kunna ha koll på sina barn.
Helt okey frukost, ingen varm mat, men lite dyr.
Stranden är grumlig. Tång i kanten och det luktar lite unket.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Åsa E
Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Jag läste deras kontrakt noga och det stod på kontraktet att bilen var fulltankad. Dessvärre var den bara fylld till 4/5. Jag la märke till det direkt och anmärkte det till hotellet som fotade tankmätaren. Han sa att mätaren var trasig och inte kynde visa full tank. I kontraktet stod det även att jag skulle lämna tillbaka bilen fulltankad vilket jag då gjorde. Tankade i för 40€ vilket jag omöjligt kunnat förbrukat på min dag.

Nu visade mätaren att bilen var fulltankad och jag ville nu ha tillbaka 10€ från hotellet. Men efter en lång diskussion och lite skrik på varandra så vägrade han ge sig. Otroligt dåligt.

Överlag riktigt snålt och taskigt att göra så mot sina gäster. Kommer aldrig återvända hit.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Philip N
Omdömet skrevs 21 maj 2017

Ett enkelt hotell med normal standard. Fin restaurang. Dock blev vår vistelse ett litet minus, rum utan balkong, ett misstag vi ej gör igen.
Gott om matställen i dess närhet, speciellt tex-mex restaurangen på baksidan. Glass måste man äta i omgivningen.

Tips för att välja rum: Välj ett rum med balkong.
  • Bodde här: maj 2017, reste med familjen
Tack Niclas K