“Centralt hoell”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Hotel San Marco
Rankad som nummer 39 av 49 hotell i Alghero
Omdömet skrevs juli 11 2017

Väldigt centralt o bra läge, med restaurang. Närheten till strandpromenaden o gamla stan. Mindre bra, små trånga rum med järnsängar, en medelmåttig frukostbuffé. Dåligt att inte solstolar ingick för hotellets gäster, blir en del pengar under en veckas vistelse. Tång i kanten och det luktade illa. Vi sökte oss till andra stränder, fanns stort utbud av det.

Tips för att välja rum: Boka med balkong, fanns rum med enbart fransk balkong.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Juni 2017, reste med vänner
Tack moer56

Omdömet skrevs juni 29 2017

Ett budget hotell som inte ger något extra. Läget intill stranden och möjligheterna att hyra strandstolar är bra. Boka inte rum med balkong och havsutsikt, de har extremt smala balkonger som dessutom är för varma att sitta på under eftermiddagen. Du får betala rejält extra för ett svajigt wi-fi samt en AC som för ett rejält oväsen. Kvarglömda saker från förra gästen samt hafsig städning. Finns bättre alternativ. Ok frukost.

• Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
2  Tack Hans F
Omdömet skrevs juni 28 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med trevlig personal. Tillmötesgående och hjälpsamma. Fräscha rum med trevlig utsikt och en stor fin pool nära till stranden. Helt ok frukost kontinental. Tyvärr väldigt hårda sängar och kuddar.

Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack DeLayway
Omdömet skrevs juni 27 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell nära stranden. Bra städning. Trevlig pool. Det är bara dåligt med liggplatser där. Man betalar för solsängar och parasoll i receptionen . Det kan man göra dagen före så man behöver inte bevaka platser tidigt på morgonen för att kunna ha koll på sina barn.
Helt okey frukost, ingen varm mat, men lite dyr.
Stranden är grumlig. Tång i kanten och det luktar lite unket.

Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack Åsa E
Omdömet skrevs juni 27 2017 från mobil enhet

Jag läste deras kontrakt noga och det stod på kontraktet att bilen var fulltankad. Dessvärre var den bara fylld till 4/5. Jag la märke till det direkt och anmärkte det till hotellet som fotade tankmätaren. Han sa att mätaren var trasig och inte kynde visa full tank. I kontraktet stod det även att jag skulle lämna tillbaka bilen fulltankad vilket jag då gjorde. Tankade i för 40€ vilket jag omöjligt kunnat förbrukat på min dag.

Nu visade mätaren att bilen var fulltankad och jag ville nu ha tillbaka 10€ från hotellet. Men efter en lång diskussion och lite skrik på varandra så vägrade han ge sig. Otroligt dåligt.

Överlag riktigt snålt och taskigt att göra så mot sina gäster. Kommer aldrig återvända hit.

Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack Philip N
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Algherohotell
0.4 km bort
Alma di Alghero Hotel
Nr 7 av 49 i Alghero
868 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel San Marco? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel San Marco

Adress: Via Lido 57, 07041, Alghero, Sardinien, Italien
Region: Italien > Sardinien > Province of Sassari > Alghero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 17 av Strandhotell i Alghero
Nr 19 av Lyxhotell i Alghero
Prisklass: 804 kr - 2 459 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel San Marco 4*
Antal rum: 128
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Ebookers, Booking.com och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel San Marco. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
San Marco Alghero
San Marco Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?