El Faro Hotel(Alghero)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Hotel Oasis(Alghero)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 220 US$/natt.

Hotel dei Pini(Alghero)
  • Pool
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 245 US$/natt.

1924 av 308 omdömen
Omdömet skrevs 1 september 2016 från mobil enhet

Nja detta hotell levde absolut inte upp till våra förväntningar. Hårda sängar. Byte utav sängkläder och handdukar 1 gång i veckan. Extra tillägg på det mesta, 300 kr i veckan för wifi, extra kostnad per dag för AC, samt byte utav handdukar. Frukosten är typiskt italienskt så det är ingenting att klaga på. Poolen finns enbart för syns skull, vanskött och 7 solstolar till ett hotell med minst 50 boende per natt ? Läget är det enda positiva med detta hotell. Nära till det mesta.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Julia H
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Ett bra medelklasshotell men för mycket extra kostnader vi hade balkong med havsutsikt fin utsikt men otroligt trång balkong som hade ett lågt räcke. Trevlig personal med goda kunskaper i engelska. Bra läge låg så att säga bara ett stenkast från stranden. Hotellet hade en större frukost än vad vi hade väntat oss och vi stod oss bra på den hela FM. Ett plus i kanten verkligen.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Alvetare15
Omdömet skrevs 10 juli 2016

Man få vara beredd på att luftkonditionering kostar extra samt saftybox. Det var lite dåligt tycker jag! Sängarna var stenhårda min rygg vart inte glad. Det positiva var nära till standen som förvisso luktar svavel men det glömmer man snabbt bort eftersom det är så fint med det blå vattnet. Resturangen på hotellet rekommenderar jag var god prisvärd mat. 20 min gång till gamla stan längs vattnet. otroligt vackert i Alghero ett måste :)

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Jolene W
Omdömet skrevs 14 juni 2016

Vi hade inga större förväntningar på hotellet när vi kom till Alghero, men nöjda blev vi! Hotel San Marco är inget lyxhotell, men duger gott och väl för en solsemester. Hotellpersonalen var alltid trevliga och hjälpsamma. Frukosten var bra och rummet hade det mest väsentliga man behöver. Läget är perfekt - nära stränder, men även promenadavstånd till gamla stan. Wifi funkade helt ok, det man kan förvänta sig på ett hotell utomlands. Vi hade en jättetrevlig vistelse och skulle inte tveka på att bo på samma hotell igen!

Tips för att välja rum: Bästa rummen har du högst upp, då kommer du ha sol antingen morgon eller kväll
  • Bodde här: juni 2016, reste som ett par
1  Tack Emilia R
Omdömet skrevs 21 maj 2016 från mobil enhet

Hotellet är generellt "bäst före" mycket snålt gällande tilläggsavgifter för wifi, turist skatt som skall betalas kontant dagen före hemresan, air-condition etc, etc, sängarna generellt mycket hårda, läget vid stranden perfekt. Städning okay, balkongen mycket liten, även s.k stor balkong är trång, köksutrustning bristfällig i lägenheten, tidig check ut på hemrese dagen, lång väntan vid kvällsflyg, finnes andra hotell alternativ så rekommenderar jag detta.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
1  Tack Lennart I