Hotel San Marco
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 224 US$/natt.

El Faro Hotel(Alghero)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 225 US$/natt.

• Pool
Hotel Soleado(Alghero)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

Hotel Oasis(Alghero)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 191 US$/natt.

Hotel dei Pini(Alghero)
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 441 US$/natt.

Omdömet skrevs 13 september 2015

Helt oförståelse av personal när ACn inte fungerade utan de tyckte den fungerade fast den var satt på 20grader och den verkliga temperaturen var 28 grader. Vi fick ingen kompensation och heller ingen förståelse utan fick betala fullt pris.

Tips för att välja rum: Välj ej terass då den inte är trevlig utan ligger inklämd mellan höga byggnader.
  • Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
2  Tack Helena L
Omdömet skrevs 11 september 2015

Frukosten var bra. Gott bröd. Badrummet var väldigt stort men stopp i biden Allt kostade extra. AC, värdeskåp wi-fi . Städning och byte av sängkläder och handdukar en gång i veckan på ett badhotell vid en sandstrand.
Fyra stjärnor tyckte dom. Det tycker inte jag

• Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
3  Tack Brittao52
DomenicoC65, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel San Marco, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2015

To all the StarTour, Fritidsresor guests
We are very sorry about your complains regarding change of towels, wi-fi, air condition and safe deposit, but this are on payment after an agreement with your agency that should inform you before sell the tickets.

Omdömet skrevs 10 september 2015

Nu har jag bott på detta hotell för 4:e och sista gången.Det har blivit sämre och sämre för varje gång. Dåligt med porslin i köket och det finns inte en krok vare sig i sovrummet eller badrummet att kunna hänga kläderna på. Och när men spolar på toa så hörs det bra till grannen i 3 minuter. Personalen har varit ok.

Bodde här: september 2015, reste med vänner
2  Tack kajsa15
Omdömet skrevs 27 augusti 2015 från mobil enhet

Inget hotell som vi kan rekommendera. Vi hade bokat resa via Startour (danska Fritidsresor). Anlände en onsdagskväll i augusti till hotellet. Öppnade rummet och fick en mindre chock, rummet var inte städat. Cigarettfimpar, överfyllda papperskorgar osv. Därefter följde ett exempellöst bemötande av receptionspersonalen. En total avsaknad av trevligt bemötande och service. Det slutade med att hotellmanagern sa " jag ska sparka städpersonalen, så blir ni väl nöjda". Ja, det finns fler otrevliga inslag som vi hoppar över.
Men tyvärr fördärvade detta hela veckan.

Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
5  Tack Ulf B
Omdömet skrevs 25 augusti 2015

Ett hotell som har passerat bäst före datum kändes det som. Vi bodde här genom Fritidsresor. Som redan nämnts så tar hotellet betalt för nästan allt som går att ta betalt för, gav ett snålt intryck. De flesta ur personalen gav ett väldigt oengagerat intryck, vi kände oss mest till besvär när vi frågad något. Frukosten var helt okej, men när jag påtalad för personalen att alla äggen hade helt grön gula fick jag mest en axelryckning till svar. Vi tyckte städningen var helt okej och rummet likaså.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
2  Tack Henke78