“Sämsta hotell nånsin”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Hotel San Marco
Rankad som nummer 39 av 49 hotell i Alghero
Omdömet skrevs september 16 2015

Ur-dåliga sängar, dålig städning, bara byte av sänglinne och handdukar 1 gång på en vecka, aldrig träffat så o-service-vänlig hotell-personal nånsin. Allt kostade extra och var ändå inte värt det. Hyrda pool-handdukar var gästers kvarglömda och när vi ville byta in dom mot rena så icke - häng på balkonen fick vi till svar! Tänk själv salt o sand efter en vecka - så dåligt!!! Enda positiva med det hotellet var läget vid en fantastisk strand. Välj annat hotell!!!

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
5  Tack Anita B
DomenicoC65, Responsabile relazioni con la clientela på Hotel San Marco, svarade på det här omdömetSvarade september 20 2015

To all the StarTour, Fritidsresor guests
We are very sorry about your complains regarding change of towels, wi-fi, air condition and safe deposit, but this are on payment after an agreement with your agency that should inform you before sell the tickets.

Omdömet skrevs september 13 2015

Helt oförståelse av personal när ACn inte fungerade utan de tyckte den fungerade fast den var satt på 20grader och den verkliga temperaturen var 28 grader. Vi fick ingen kompensation och heller ingen förståelse utan fick betala fullt pris.

Tips för att välja rum: Välj ej terass då den inte är trevlig utan ligger inklämd mellan höga byggnader.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2015, reste med familjen
2  Tack Helena L
Omdömet skrevs september 11 2015

Frukosten var bra. Gott bröd. Badrummet var väldigt stort men stopp i biden Allt kostade extra. AC, värdeskåp wi-fi . Städning och byte av sängkläder och handdukar en gång i veckan på ett badhotell vid en sandstrand.
Fyra stjärnor tyckte dom. Det tycker inte jag

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
3  Tack Brittao52

To all the StarTour, Fritidsresor guests

Omdömet skrevs september 10 2015

Nu har jag bott på detta hotell för 4:e och sista gången.Det har blivit sämre och sämre för varje gång. Dåligt med porslin i köket och det finns inte en krok vare sig i sovrummet eller badrummet att kunna hänga kläderna på. Och när men spolar på toa så hörs det bra till grannen i 3 minuter. Personalen har varit ok.

Bodde här: September 2015, reste med vänner
1  Tack kajsa15
Omdömet skrevs augusti 27 2015 från mobil enhet

Inget hotell som vi kan rekommendera. Vi hade bokat resa via Startour (danska Fritidsresor). Anlände en onsdagskväll i augusti till hotellet. Öppnade rummet och fick en mindre chock, rummet var inte städat. Cigarettfimpar, överfyllda papperskorgar osv. Därefter följde ett exempellöst bemötande av receptionspersonalen. En total avsaknad av trevligt bemötande och service. Det slutade med att hotellmanagern sa " jag ska sparka städpersonalen, så blir ni väl nöjda". Ja, det finns fler otrevliga inslag som vi hoppar över.
Men tyvärr fördärvade detta hela veckan.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
4  Tack Ulf B
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Algherohotell
0,2 km bort
Hotel Villa Piras
Nr 12 av 49 i Alghero
229 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel San Marco? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel San Marco

Adress: Via Lido 57, 07041, Alghero, Sardinien, Italien
Region: Italien > Sardinien > Province of Sassari > Alghero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 17 av Strandhotell i Alghero
Nr 18 av Lyxhotell i Alghero
Prisklass: 1 001 kr - 2 527 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel San Marco 4*
Antal rum: 128
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel San Marco. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
San Marco Alghero
San Marco Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?