Hotel San Marco
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
Hotel Punta Negra(Fertilia)
  • Frukost ingår
Hotwire.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs augusti 27 2015 från mobil enhet

Inget hotell som vi kan rekommendera. Vi hade bokat resa via Startour (danska Fritidsresor). Anlände en onsdagskväll i augusti till hotellet. Öppnade rummet och fick en mindre chock, rummet var inte städat. Cigarettfimpar, överfyllda papperskorgar osv. Därefter följde ett exempellöst bemötande av receptionspersonalen. En total avsaknad av trevligt bemötande och service. Det slutade med att hotellmanagern sa " jag ska sparka städpersonalen, så blir ni väl nöjda". Ja, det finns fler otrevliga inslag som vi hoppar över.
Men tyvärr fördärvade detta hela veckan.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
4  Tack Ulf B
Omdömet skrevs augusti 25 2015

Ett hotell som har passerat bäst före datum kändes det som. Vi bodde här genom Fritidsresor. Som redan nämnts så tar hotellet betalt för nästan allt som går att ta betalt för, gav ett snålt intryck. De flesta ur personalen gav ett väldigt oengagerat intryck, vi kände oss mest till besvär när vi frågad något. Frukosten var helt okej, men när jag påtalad för personalen att alla äggen hade helt grön gula fick jag mest en axelryckning till svar. Vi tyckte städningen var helt okej och rummet likaså.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
2  Tack Henke78
Omdömet skrevs augusti 14 2015 från mobil enhet

Till att börja med så bodde vi inte där via Fritidsresor utan vi hade bokat själv via Hotels.com.

Tydligen så får de som bokat via Fritidsresor betala extra för AC och Wifi samt får inte handdukarna bytta varje dag.

För oss ingick det ovanstående och vi tycker att städningen var bra. Resan blev också ett par tusen billigare än om vi rest med Fritidsresor. Rummet var stort och balkongen var ca 2x3m. Kyl med frysfack fanns på rummet.

Frukosten som ingick var också bra. Det fanns några olika sorters bröd, rostat, croissanter, mjölk, fruktyoghurt, cornflakes, musli, ost, skinka, salami, tomater, gurka, marmelad, nutella, olika juicer (som mest smakade saft) samt kaffe & te. Fanns även ett bord med färsk frukt och kakor.

Restaurangen var ok men inte mer än så. Vi åt där 2 ggr men tyckte att det fanns många andra restauranger som var bättre.

Personalen var trevlig och hjälpsam de gånger vi frågade om något.

Vi tog taxi från hotellet till flygplatsen och det kostade 23€. Tydligen ska hotellets transferservice vara dyrare hörde vi ryktas, men vi testade aldrig den.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Daned81
Omdömet skrevs augusti 12 2015 från mobil enhet

Fritidsresors beskrivning av hotellet är missvisande och utelämnar information, boka inte genom dem (eller alls).
- Man måste betala luftkonditionering
- Turistskatten kan endast betalas kontant
-internet kostar och fungerar knappt, gick inte kolla mail eller gå in på webbsidor
- restaurangen var under all kritik, fruktansvärt dåligt vin, och maten var inte bra, köttet var garanterat fryst och upptinat och smakade därefter
-personalen kändes inte serviceminded och var sällan till hjälp
- poolen endast öppen till 17
- "städningen" innebar sopade golv och tömma papperskorgar samt bädda sängarna, inga rena sängkläder dock och inget byte sv handdukar. Vid ett tillfälle hade papperskorgen tömts ut på golvet i rummet och innehållet låg kvar när vi kom tillbaka. Städningen var dålig, bakom sängborden fanns högar med damm som definitivt legat där ett bra tag.
- som boende på hotellet borde man få viss rabatt på solstolar men det var samma pris som för alla

+ poolen var bra, dock trist poolområde
+ nära stranden

Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
4  Tack marhil83
Omdömet skrevs augusti 6 2015

Ett välstädat och inte alltför stort hotell.

Hotellet har en egen sandstrand där man kan hyra solstolar och parasoll.

I ett italienskt perspektiv är frukosten mycket bra.

Trevlig personal och gemytlig stämning.

Ät lunch i hotellets restaurang i stället för i hotellets strandbar. 2 euro dyrare, men man får riktiga glas och maten trevligt serverad. Promenaden rakt över gatan är klart värd det.

Strandpromenaden mot gamla stan är mest en bred trottoar med massor av människor. Inte så många affärer och restauranger som man lätt kan tro.

Hårda och bra sängar.

• Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par