“Trött”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Hotel San Marco
Rankad som nummer 40 av 49 hotell i Alghero
Omdömet skrevs september 10 2015

Nu har jag bott på detta hotell för 4:e och sista gången.Det har blivit sämre och sämre för varje gång. Dåligt med porslin i köket och det finns inte en krok vare sig i sovrummet eller badrummet att kunna hänga kläderna på. Och när men spolar på toa så hörs det bra till grannen i 3 minuter. Personalen har varit ok.

Bodde här: September 2015, reste med vänner
1  Tack kajsa15

Omdömet skrevs augusti 27 2015 från mobil enhet

Inget hotell som vi kan rekommendera. Vi hade bokat resa via Startour (danska Fritidsresor). Anlände en onsdagskväll i augusti till hotellet. Öppnade rummet och fick en mindre chock, rummet var inte städat. Cigarettfimpar, överfyllda papperskorgar osv. Därefter följde ett exempellöst bemötande av receptionspersonalen. En total avsaknad av trevligt bemötande och service. Det slutade med att hotellmanagern sa " jag ska sparka städpersonalen, så blir ni väl nöjda". Ja, det finns fler otrevliga inslag som vi hoppar över.
Men tyvärr fördärvade detta hela veckan.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
4  Tack Ulf B
Omdömet skrevs augusti 25 2015

Ett hotell som har passerat bäst före datum kändes det som. Vi bodde här genom Fritidsresor. Som redan nämnts så tar hotellet betalt för nästan allt som går att ta betalt för, gav ett snålt intryck. De flesta ur personalen gav ett väldigt oengagerat intryck, vi kände oss mest till besvär när vi frågad något. Frukosten var helt okej, men när jag påtalad för personalen att alla äggen hade helt grön gula fick jag mest en axelryckning till svar. Vi tyckte städningen var helt okej och rummet likaså.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
2  Tack Henke78
Omdömet skrevs augusti 14 2015 från mobil enhet

Till att börja med så bodde vi inte där via Fritidsresor utan vi hade bokat själv via Hotels.com.

Tydligen så får de som bokat via Fritidsresor betala extra för AC och Wifi samt får inte handdukarna bytta varje dag.

För oss ingick det ovanstående och vi tycker att städningen var bra. Resan blev också ett par tusen billigare än om vi rest med Fritidsresor. Rummet var stort och balkongen var ca 2x3m. Kyl med frysfack fanns på rummet.

Frukosten som ingick var också bra. Det fanns några olika sorters bröd, rostat, croissanter, mjölk, fruktyoghurt, cornflakes, musli, ost, skinka, salami, tomater, gurka, marmelad, nutella, olika juicer (som mest smakade saft) samt kaffe & te. Fanns även ett bord med färsk frukt och kakor.

Restaurangen var ok men inte mer än så. Vi åt där 2 ggr men tyckte att det fanns många andra restauranger som var bättre.

Personalen var trevlig och hjälpsam de gånger vi frågade om något.

Vi tog taxi från hotellet till flygplatsen och det kostade 23€. Tydligen ska hotellets transferservice vara dyrare hörde vi ryktas, men vi testade aldrig den.

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Daned81
Omdömet skrevs augusti 12 2015 från mobil enhet

Fritidsresors beskrivning av hotellet är missvisande och utelämnar information, boka inte genom dem (eller alls).
- Man måste betala luftkonditionering
- Turistskatten kan endast betalas kontant
-internet kostar och fungerar knappt, gick inte kolla mail eller gå in på webbsidor
- restaurangen var under all kritik, fruktansvärt dåligt vin, och maten var inte bra, köttet var garanterat fryst och upptinat och smakade därefter
-personalen kändes inte serviceminded och var sällan till hjälp
- poolen endast öppen till 17
- "städningen" innebar sopade golv och tömma papperskorgar samt bädda sängarna, inga rena sängkläder dock och inget byte sv handdukar. Vid ett tillfälle hade papperskorgen tömts ut på golvet i rummet och innehållet låg kvar när vi kom tillbaka. Städningen var dålig, bakom sängborden fanns högar med damm som definitivt legat där ett bra tag.
- som boende på hotellet borde man få viss rabatt på solstolar men det var samma pris som för alla

+ poolen var bra, dock trist poolområde
+ nära stranden

Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
4  Tack marhil83
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Algherohotell
0.4 km bort
Alma di Alghero Hotel
Nr 8 av 49 i Alghero
869 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel San Marco? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel San Marco

Adress: Via Lido 57, 07041, Alghero, Sardinien, Italien
Region: Italien > Sardinien > Province of Sassari > Alghero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 17 av Strandhotell i Alghero
Nr 19 av Lyxhotell i Alghero
Prisklass: 815 kr - 2 471 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Hotel San Marco 4*
Antal rum: 128
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Ebookers och Expedia så att du tryggt kan boka med Hotel San Marco. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
San Marco Alghero
San Marco Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?