Omdömet skrevs 8 september 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 19 juli 2016 från mobil enhet

Vi bodde här 2 veckor i juli. Bra service och trevlig personal. Alltid välstädat och fint. Enkelt rum som dock saknade kylskåp vilket var synd. Sängen var ganska hård och det var en del störande ljud från skällande hundar från tomten bredvid. Bra gångavstånd till Maria Pia stranden och strandpromenaden som leder till gamla stan.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Tomas L
Omdömet skrevs 26 februari 2016 från mobil enhet

Vi stannade bara en natt, men det var helt ok. Bra frukost. Trevlig personal. Vi hade lite svårt att hitta dit på kvällen. Fem i familjen, fördelade i två rum. Det var lågsäsong och därför lugnt och skönt. Barnen tyckte det var ok. Läget var bra

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack bodilu
Omdömet skrevs 9 oktober 2014

Ett mycket trevligt och mysigt hotell som dock saknar pool, gör väl inget eftersom Medelhavet ligger på gångavstånd! Ligger lite i utkanten så det finns inte så många restauranger i närheten. Fina rum med balkong så man kan njuta av värmen även på kvällarna, trevlig personal och god frukostbuffé. Gratis parkering är perfekt om man som vi har hyrbil.

Datum för vistelsen: september 2014
1  Tack AnkiHe
Omdömet skrevs 28 augusti 2014

Trevlig personal. Hotellet ligger nära den trevliga Maria Pia stranden. Frukosten var lite torftig, men helt okej. Vi hade hyrt bil så att hotellet hade gratis parkering var perfekt för oss. Utmärkt städning.
Tyvärr är det lite väl långt till gamla stan. ACn på rummet var kanske lite väl Högljudd.

Ett helt okej- och framför allt prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Magnus D