“Litet bra hotel, nära till bästa stranden.”
Omdöme om Hotel Mistral

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Hotel Mistral
Rankad som nummer 33 av 49 hotell i Alghero
Omdömet skrevs augusti 9 2017 från mobil enhet

Mycket nöjda!! God frukost, man kunde sitta både ute på skön terass eller inne!! Trevliga ägare, hyrde cyklar av hotellet som vi tog oss fram med överallt, perfekt!!! Nära bästa stranden pia maria!!! Lite små balkonger!! Kommer gärna tillbaka hit.

Bodde här: Augusti 2017, reste som ett par
Tack Ingela O

Omdömet skrevs september 8 2016

• Bodde här: Augusti 2016, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Tack 215matsa
Omdömet skrevs juli 19 2016 från mobil enhet

Vi bodde här 2 veckor i juli. Bra service och trevlig personal. Alltid välstädat och fint. Enkelt rum som dock saknade kylskåp vilket var synd. Sängen var ganska hård och det var en del störande ljud från skällande hundar från tomten bredvid. Bra gångavstånd till Maria Pia stranden och strandpromenaden som leder till gamla stan.

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Tomas L
Omdömet skrevs februari 26 2016 från mobil enhet

Vi stannade bara en natt, men det var helt ok. Bra frukost. Trevlig personal. Vi hade lite svårt att hitta dit på kvällen. Fem i familjen, fördelade i två rum. Det var lågsäsong och därför lugnt och skönt. Barnen tyckte det var ok. Läget var bra

Bodde här: Oktober 2015
Tack Bodil U
Omdömet skrevs oktober 9 2014

Ett mycket trevligt och mysigt hotell som dock saknar pool, gör väl inget eftersom Medelhavet ligger på gångavstånd! Ligger lite i utkanten så det finns inte så många restauranger i närheten. Fina rum med balkong så man kan njuta av värmen även på kvällarna, trevlig personal och god frukostbuffé. Gratis parkering är perfekt om man som vi har hyrbil.

• Bodde här: September 2014, reste som ett par
1  Tack AnkiHe
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Algherohotell
1 km bort
Alghero 4u
Nr 139 av 261 i Alghero
79 omdömen
Visa priser

Besökt Hotel Mistral? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Mistral

Adress: Via Liguria 41, 07041, Alghero, Sardinien, Italien
Region: Italien > Sardinien > Province of Sassari > Alghero
Bekvämligheter:
Bar/lounge Rumservice Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 33 av 49 hotell i Alghero
Prisklass: 589 kr - 874 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Mistral 3*
Antal rum: 25
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Mistral. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?