“Mycket god mat”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 7 september 2018

En väldigt trevlig restaurang. Bra personal och väldigt duktiga på att rekommendera vilket vin som passade till det man skulle äta. Vi åt här 2 kvällar under våran vecka i Alghero. Maten var väldigt god och servicen var också väldigt bra. Väldigt trevligt att sitt här och äta när solen går ner. Det satt en gitarrist här varje kväll och spelade i solnedgången. Vi rekommenderar ett besök på den här restaurangen om man är i Alghero. Vi åt flera olika rätter och vi blev nöjda med allt.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Mona E

Omdömet skrevs 16 juli 2018

Efter att ha ätit god mat på Sardinien och läst recentionerna samt fått den rekommenderad av hotellet var förväntningarna höga.
Jag åt en fisksoppa som smakar gott men inget märkvärdigt.
En klar 3.a på1-5 skala. Det finns säkert de som tycker att den är en 4.a men min fru som älskar mina fisksoppor ger den en 2.a.
Smaken är som alltid delad.
Ok pris 18 E
Hustrun tog en anti pasta med tomat och mozarella men 15 E för den kändes för dyrt.
Eftersom hon har ätit samma mat 10 gånger (hon älskar denna rätt) på resan så är hon en bra referensram och hon tyckte att den var medelmåttig.
Läget är fantastiskt och servicen är perfekt.
Jag önskar att jag kunde ge högre betyg men betyget på maten får inte påverkas av andra faktorer.
Det är lätt att dras med i "Ohh Italien viken mat, värme, trevliga människor...".

Datum för besöket: juli 2018
Tack Dunken63
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Vi delade på en väldigt god carpaccio till förrätt. Till varmrätt åt en av oss skaldjurspastan och den andre tog tonfisken. Till det ett gott vitt vin baserat på Vermentinodruvan. Efterrätten som var en chokladmousse, delade vi på.
Mycket god och prisvärd mat med fantastisk utsikt.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Camilla R
Omdömet skrevs 14 oktober 2017

Ett måste i Alghero! Bästa restaurangen under vår vecka i Alghero. Besökte den två dagar och helt fantastisk mat båda gångerna. Fårtartaren var bland de bästa förrätterna vi ätit. Och personalen var enastående, riktigt bra service!

Datum för besöket: september 2017
Tack jmatilda
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Bästa maten under vår veckas resa i alghero och riktigt trevlig personal. Finns inget att klaga på. Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: september 2017
Tack Martin F

Resenärer som tittade på The Kings tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt The Kings? Berätta vad du tyckte!