“Bästa restaurangen ”

Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs oktober 12 2017 från mobil enhet

Åt där två gånger under 1 vecka och det va klart den bästa restaurangen både vad gäller mat och personal. Jättemysig inredning med familjär känsla!

Tack TripAdvisor-medlem

Omdömet skrevs september 15 2017

En lite annorlunda krog med god och vällagad mat, lite annorlunda rätter ,mycket välsmakande ,trevlig och alert personal

1  Tack HARIWE
Omdömet skrevs september 12 2017 från mobil enhet

Liten familjerestaurang. Inredningen genomtänkt och personalen väldigt trevliga. Man måste boka bord och kan sitta ute, inne och mitt emellan och ha utsikt över Medelhavet. Vi åt Paella och min fru upptäckte äntligen musslor.

Tack Pelle F
Omdömet skrevs september 9 2017 från mobil enhet

God och genomtänkt mat, trevlig och serviceskicklig personal.
Förrätten, Mix Enhorabona, är mycket god och räcker gott till två pers.
Dagens grillade fisk med bl a grillad aubergine var lagom grillad, och tiramisun mycket bra.
Trevligt med många viner från den lokala vingården Santa Maria La Palma.
Rekommenderas varmt!

1  Tack MonikaSvanberg
Omdömet skrevs september 3 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe med fina detaljer. Men tyckte inte att mat var så värst. Ganska smaklöst faktiskt. Brödet torrt. Musslorna var dock till belåtenhet.

Tack Hargus23

Resenärer som tittade på Ristorante Enhorabona tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt Ristorante Enhorabona? Berätta vad du tyckte!