“Turistfälla”

Miques de Mirall Lounge Restaurant Bar
Rankad som nr 211 av 391 Restauranger i Alghero
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Superfint läge men inget mer. Maten var inte särskilt god för någon av oss och vi tog två förrätter och tre huvudrätter. En pasta med svampsås smakade som grädde med svamp utan kryddor och hade ett skinn på sig när den serverades. Vinet (rött cannonau) serverades alldeles för varmt, som svalnat te. Rekommenderar inte att välja denna restaurang.

Tack Olivia J

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Vi beställde ostron och sallad till förrätt. Smakade ok. Sen åt vi skaldjursrisotto. Den var ganska dyr 30 euro för två. Smakade bra men det var för lite mat, vi blev inte mätta. Servicen var sådär, de var inte då glada, verkade lite stressade! Jag avråder dock inte från denna restaurang, maten ok och läget är perfekt.

Tack katarina k
Omdömet skrevs 4 september 2015 från mobil enhet

Riktig turistfälla... Ligger vackert och mycket folk vilket lockade in oss. Skulle kollat Tripadvisor innan vi åt - big mistake.

Tack Stefan R
Omdömet skrevs 12 juni 2015 från mobil enhet

..maten inte ens medelmåttig. De grillade räkorna var nästan oätliga och det som aviserades som entrecote i menyn var något annat i verkligheten. Men som sagt, utsikten var det inget fel på.

Tack Elisabeth K
Omdömet skrevs 6 september 2012

Blev rekommenderad denna restaurang av reseledaren, han sa att stans bästa pizzor serverades där. Jag är benägen att hålla med om detta. Vi var ett sällskap på 4 personer och började med lite olika ostar och diverse sorter kött, mycket gott. Sen kom pizzorna......HELT FANTASTISK.....något av det bästa i pizzaväg som jag ätit. Rekommenderar verkligen detta om du tycker om pizza.

1  Tack Mats J

Resenärer som tittade på Miques de Mirall Lounge Restaurant Bar tittade också på

Alghero, Province of Sassari

Besökt Miques de Mirall Lounge Restaurant Bar? Berätta vad du tyckte!